sobota, 30 grudnia 2017

Zeszyt do zadań specjalnych

Witajcie... już ostatnie podrygi starego Roku, co nam przyniesie Nowy?
Ano zobaczymy!

Póki co, jeszcze w starym - moja pierwsza szyta okładka na zeszyt, a w tym przypadku właściwie na kalendarz



Dla wielbicielki VE i wszelkich haftów francuskich, na ważne sprawy, na miłe chwile, na smutki i radości - zeszyt do zadań specjalnych



Ma niedoskonałości, wiem...

Ale dzięki Promykowi wiem też, że arkę zbudowali amatorzy a titanic fachowcy ;-), prawa?

Mam nadzieję, że z tym kalendarzem każdy dzień będzie Dobrym Dniem ...


No to do Nowego Roku Kochani!!!

Barbara


środa, 27 grudnia 2017

Moje podaj dalej poszło w świat

Jakiś czas temu zapisałam się na tę zabawę u Carpediem i zostałam pięknie obdarowana


Przyszedł czas i na moje podarunki

Jeszcze przed świętami udało mi się wywiązać z zadania
i do dziewczyn poleciały moje przesyłki

coś ciepłego (lala Małgosia jako modelka):




coś decoupagowego, coś słodkiego i coś przydatnego :




Każda przesyłka trochę inna, bo przecież nie jesteśmy takie same, prawda?


Mam nadzieję, że udało mi się wywołać uśmiech na twarzach obdarowanych, a mimo aktualnej wiosny za oknem ciepłe okrycia się przydadzą ;-)

Wypatrujcie posta u Agnieszki, Karoliny i Marysi :)

Pozdrawiam serdecznie

Barbara

piątek, 22 grudnia 2017

Jeszcze raz karteczki i ... wisienka, a może truskawka??

Jeszcze chwilka, może parę chwil....
tymczasem ostatnie moje karteczki świąteczne w tym roku.
Tym razem w dwóch odsłonach.
Pierwsza - szybkie zlecenie firmowe (sama sobie zleciłam, hi, hi,...):







i wis... nie, nie tym razem "truskawka" na torcie, 
jak mówi pewna Violetta 

- ostatnia w tym roku karteczka i jedyna haftowana:







Ufff.... fajne te karteczki - ostatecznie trochę ich zrobiłam w tym roku.

To co?
Bierzemy się za wielkanocne??? ;-) ;-)

Barbara




piątek, 15 grudnia 2017

Karteczki part tu i tu ;-) dalej...

Dziękuję... 
dziękuję za ostatnie ochy i achy 
- jesteście niesamowite dziewczyny!

A u mnie monotematycznie...
Ale...

Żeby nie było tych "partów" za dużo - dzisiaj II 





i III:











Ale to jeszcze nie koniec ;-)

W tym roku trochę mnie poniosło - dzięki temu podzieliłam się z mamą, mam dla siebie i jeszcze trochę :)

Buziaki!!!


Barbara

wtorek, 12 grudnia 2017

Karteczki świąteczne - part łan ;-)

Witajcie!!

U większości z Was prace okołoświąteczne pełną parą.
To i ja troszeczkę podgoniłam - piernik staropolski leżakuje w lodówce (dzięki Madzik ;-)) 
a tymczasem pierwsza partia moich tegorocznych karteczek:













A jak u Was? Dajecie radę?

Pamiętajcie - porządki to nie jest najważniejsza sprawa na  Święta...

"zatrzymaj się na chwilę, 
to przemijanie ma sens, ma sens...) 
(JP II)

Pozdrawiam Was serdecznie!!
Barbara

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Prezenty dla małej księżniczki

Witajcie!
I nie zdążyłam... miałam być jeszcze w listopadzie, tymczasem grudzień nadszedł jak dla mnie całkiem niespodziewanie....

Dzisiaj przychodzę do Was z pakietem księżniczkowym. 
A co!

Już jakiś czas temu, nasza blogowa koleżanka Viola, poprosiła mnie o zrobienie ośmiorniczki dla jej wtedy jeszcze nie narodzonej wnuczki.


No nie byłabym sobą gdybym nie wykorzystała okazji :

do ośmiorniczek dołączyła sukieneczka







i karteczka




Robienie takich cudeniek to zawsze niebywała przyjemność dla mnie, więc tak było i tym razem.



Witaj na świecie malutka Kornelciu !

Barbara