sobota, 18 czerwca 2016

Ośmiorniczki

Oj za długa przerwa jak dla mnie :)

Tworzę - nie przestałam, ale aktualne dwa hafciki krzyżkowe dla solenizantów  są, więc muszą poczekać na "upublicznienie" blogowe do 18 i 25 czerwca :)... Do ich skończenia potrzebne były kolejne kolorki muliny DMC - oczywiście z pasmanterii internetowej Haftix


Szydełkowo też się coś dzieje pomalutku..., ale dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić akcją. Tak akcją.

Pewnie część z Was już o niej wie, część uczestniczy, ale im nas więcej tym lepiej:


Moje pierwsze kroczki z tymi przytulasami:




Czekam na włóczkę, wypełnienie i - DO BOJU!

Która z Was jeszcze ???
Pozdrawiam słonecznie Kochani.


Barbara


13 komentarzy:

  1. Fajne przytulaski tworzysz, na świetną akcje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wiem ;) Udostępniłem już na fb. Muszę nadrobić na blogu....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wiem ;) Udostępniłem już na fb. Muszę nadrobić na blogu....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zaszalałaś z tymi ośmiorniczkami. Fajnie wyglądają, nawet takie płaskie, a co dopiero wypchane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, a skąd masz wzór na ośmiorniczki, zwłaszcza na macki? Twoje są cudne, właśnie jadę na wakacje i może też bym je porobiła, zwłaszcza ze mam odpowiednią włóczkę.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko - wszystko jest na społeczności udostępnione na fb - dopisz się i masz dostęp :)
      Robi się naprawdę szybciutko i przyjemnie :)

      Usuń
  6. Też się zabieram za szydełkowanie ośmiorniczek. Żółciutka już wygląda fajnie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna akcja! Moja córeczka, to też wczesniaczek z 37 tyg. Myślę, że taka zabawka byłaby fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do you need free Instagram Followers & Likes?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń