czwartek, 12 października 2017

Podaj dalej...


Witajcie!

Jesień kaprysi. 
Trudno.
Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce!

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy "podaj dalej" u Carpediem - http://30carpediem30.blogspot.com/2017/04/podaj-dalej-2.html

Zobaczcie jakie cudeńka od niej dostałam:



Podkładka do mojej codziennej kawy w pracy :)


Zakładka do książki
(mój pierwszy frywolitkowy drobiazg!)

ramka

 i mnóstwo cudności!


Zgodnie z tradycją i zasadami niniejszym ogłaszam i u mnie - zabawę 
w "podaj dalej".

Kto się bawi dalej? 

Pierwsze dwie osoby, które wyrażą chęć kontynuowania zabawy w komentarzu dostaną ode mnie upominek. 
Na przygotowanie paczki mam rok od otrzymania swojej, 
a osoby dla których przygotuję paczuszki zobowiązują się do kontynuowania zabawy :) 

To jak - są chętni??

Zapraszam serdecznie :)

Barbara

12 komentarzy:

  1. Bardzo nieśmiało ja się mogę zgłosić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo proszę :) - Karolinko prześlij mi swój adres na maila :)

      Usuń
  2. Aaaaa raz sie zyje :P Juz do dwoch zabaw sie zapisalam ,ale u Ciebie Basienko okazji nie moge przepuscic :)) Bedzie mi Baaardzo Milo i przylaczam sie do zabawy :)) Buuuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i poproszę adresik na maila Agus :)

      Usuń
  3. No i nie zdążyłam. Ach, gdyby nie ten ból głowy to bym wcześniej zajrzała do internetów i miała szansę.... Trudno. Może następnym razem. Całuski kochana i smacznej kawy na pięknej podkładce. A i ramka niczego sobie, a zakładka - pierwsza klasa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marysiu - co się odwlecze... trzymaj się!

      Usuń
  4. Śliczne prezenty! Będziesz teraz szaleć twórczo 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no... już mam głowę pełną pomysłów Madziu :)

      Usuń
  5. Gratuluję upominków - na pewno dla przydasiów coś wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne rzeczy dostałaś! I jestem pewna, że piękne też przygotujesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenciki.. A czy ja mogę być wyjątkiem jeżeli chodzi o zabawę..:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń