czwartek, 22 czerwca 2017

Kopertówka i czekoladowniki

Kolejny "pierwszy raz", a co?!

Moje prywatne warsztaty w Nysie zaowocowały taką właśnie kopertówką







Ale to nie wszystko. Uczyłam się też robić czekoladowniki,
i tak z okazji Dnia Ojca, oraz urodzin Szwagra powstały moje pierwsze







Młodszemu pomogłam nieco i powstała jego autorska wersja dla taty:



Nie obyło się bez interesującej maszyny - rośnie nam Konstruktor!!

Lato się rozpędziło. Wakacje za progiem!!
Dobrych chwil Kochani!!!

Barbara

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka z miejscem na czekoladę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe i świetnie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia świetnie; warsztaty i prace, a młody pobił wszystkie inne. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Że pierwszy raz Basiu ? Nie jestem w stanie w to uwierzyć. Wyszło pięknie!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu - Najlepsza Nauczycielka :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Basiu na takie warsztaty i ja bym się chętnie poszła, gdyby nie taka odległość, szczególnie z uwagi na prowadzącą :) wspaniałe prace:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z tymi czekoladownikami. Zwłaszcza w kontekście wszelkich uroczystości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam nauczycielka, grunt, że uczennica pojętna i zdolna :)
    Pięknie Wam wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka papierowe stworzyliście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak to w życiu jest...tyle lat tam mieszkałam:): Ale jak ty tak bylas ja juz gdzie indziej buszowałam.
    Pozdrawiam cie Basiu
    Dawna znajoma blogowa:) z różowej chmurki:)

    OdpowiedzUsuń