poniedziałek, 6 marca 2017

Słoneczna torebka na dobre zmiany

Oj, jak cudnie czuć było wiosnę! Od razu się człowiekowi chce, chcieć! 
Też tak macie?

To był weekend - całą sobotę, cała rodzinka na ogrodzie - prace szły sprawnie i dzięki temu zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do domu.



Sporo jeszcze pozostało, planów jeszcze więcej, ale co tam - niech się dzieje!


...........

Po tak aktywnie spędzonej sobocie, należał się relax w dobrym towarzystwie, a że okazja była nie lada, zabrałam Młodszego na urodzinową wizytę do Nitek ;-)

Udało mi się nawet prezent skończyć na czas - taki pozytywny, radosny - na wszelkie nowe zmiany Madziu!! 
A co!






Pracownia jeszcze w trakcie urządzania, ale maszyna już popracowała przy torebce, a jakże ;-)
Mam nadzieję, że niedługo pokażę Wam mój wymarzony, robótkowy azyl...

Tymczasem - dobrego tygodnia dobrzy Ludzie :)

Barbara

28 komentarzy:

  1. Bardzo słoneczny i pozytywnie nastrajający prezent! Jeszcze raz gorąco dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przyjemność tworzenia Madziu :)

      Usuń
    2. Tylko kiedy miałaś na nią czas? ;)
      A! I Ty podobno nie umiesz szyć? Akurat!

      Usuń
  2. Ależ cudowny prezent, fantastyczny i środeczek piękny, taka energetyczna :),po cichu powiem zazdraszczam Madzi, no z taką torebką to Madzia przywoła w końcu wiosnę :) Pozdrowionka Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka idealna nie tylko na wiosnę, ale też lato i jesień - wszak to miesiące, w których dominuje kolor żółty. Na pewno nie raz Ci posłuży. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jestem zauroczona!!! Pięknie Ci wyszło...będziesz szalała jak już skończysz swój kącik!!
    Niewyobrażalnie piękna robota!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Mam nadzieję ;-)

      Usuń
  5. Świetna ta torebka. I z prawej i lewej strony :)
    ps. strasznie czekam na odsłonę tej Twojej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka. Szczęściara z tej Madzi :)
    U nas weekend też się udał. Pogoda dopisała chyba w całym kraju.
    Czuć już Wiosnę. Hurraaa!!!
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prezent to jest coś! Podziwiam i gratuluję Madzi pięknego prezentu.:)A tobie znów zazdroszczę spotkania.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Justynko... czas to zmienić i.. przyjechać ;-)

      Usuń
  8. Prezent jest rewelacyjny !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i pozdrawiam również :)

      Usuń
  9. Piękny prezent, Właścicielka na pewno mocno się uradowała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - taki był plan o cieszę się, że mi się udało ;-)

      Usuń
  11. Super prezent :). Ja również czuję, że zaczyna mi się chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się trzymajmy Gosieńko :)

      Usuń
  12. Bardzo ładna torba :) Ja już snuję plany ogrodnicze

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna torebka. Lubie taki styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś pięknego ! Normalnie lato w ogrodzie :) Świetna ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń