wtorek, 28 marca 2017

Mam i ja moje słodkie miśki

Witajcie słonecznie Ludziska moje!
U Was też taka piękna wiosna??? Jak się rozpędziła!!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje miśki.
Jakiś czas temu wspólnie z Madzią postanowiłyśmy, że potrzebne nam przepiśniki. Jak zobaczyłyśmy te misie 


źródło: internet

- przepadłyśmy na amen. No, ale chyba nikt nie jest specjalnie zdziwiony, co?


Ja je tylko wyszyłam...






- ca cała reszta, to cudna robota Madzinych łapek:












Wiem, wiem większość z Was podziwiała na blogu Madzi jej przepiśnik, ale co tam - chwalę się i ja!

Mam pierwszą rzecz na komunię! - przepisy już się gromadzą :D!


(ta... żarty się mnie trzymają, głupawka z nadmiaru roboty, czy cuś!!?)


Pozdrawiam Was słonecznie Kochani!





Barbara




19 komentarzy:

  1. Śliczności! A oprawa według Madzi koncertowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrany duet ;)
    U nas od dwóch dni również naprawdę wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje łapki polecają się na przyszłość ;) W moim już jest mało miejsca, więc... ekhmmm, no... wiesz ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. obrazeczek cudny, śliczny "kawałek" wybrałaś:) a cały przepiśnik jak marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka. Ty to masz talent Basiu :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest się czym chwalić, piękna rzecz!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiśnik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale cudo, świetny hafcik i notes! a zwierzaki genialne:))) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu zazdroszczę tych pięknych haftów!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z takim pięknym przepiśnikiem to aż chce się gotować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne Miśki.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń