czwartek, 9 lutego 2017

Wiosenne motywatory na wesoło

Witajcie,
działam, cały czas działam, tylko czasu nie ma żeby coś pokazać...
Ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć w urodzinkach pewnej dziewięciolatki razem z moim Młodszym, a że mama solenizantki i jeszcze jedna mama miały też swoje urodzinki, to z tej okazji powstały takie właśnie drobiazgi:





Młodszy pyta:
- co wyszywasz mamo?
- takie panie co ćwiczą...
Spojrzał mi przez ramię na obrazki:
- ale One to dopiero chyba zaczynają ten fitness, co?



Dobrych chwil dla Was!!!

Barbara






14 komentarzy:

  1. Sympatyczne hafty! A synek bardzo spostrzegawczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa motywator! Z takim obrazkiem pod ręką na pewno się sięgniesz po kolejnego cukierka ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ważne, że zaczęły, aż im zazdroszczę
    "Wylaszczą się"
    a Ty wykonałaś piękne i dowcipne prezenciki

    OdpowiedzUsuń
  4. He, he, bardzo spostrzegawczy ten twój młodszy.;)Fajne obrazki, z humorem.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że solenizantki nie odebrały tych wyszywanek zbyt osobiście? Za to pomysł przedni. Gratuluję Ci go

    OdpowiedzUsuń
  6. Super obrazki, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super - wesołe hafciki:) Spostrzegawczy synek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No bo dopiero zaczynają :) Urocze hafciki takie na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superaśne hafty, to tak jak by trochę o mnie, gdy zacznę ćwiczyć hi hi. Przecudne :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Alee Suuper prezenciki zrobilas :)) Baaardzo mi sie podobaja :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne babeczki:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale one fajne; te babeczki! przydałyby mi się takie na ścianie - motywacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń