środa, 4 stycznia 2017

Myszka Minnie - kołderkowo i szydełkowa opaska :)

Zima zawitała na dobre. Śniegu wszędzie pełno - pięknie!
Aż się chce :)
.....
A robótkowo? Po pierwsze - kołderkowy kwadracik

Myszka Minnie miała być gotowa przed świętami, niestety zawirowania okołoświąteczne nieco opóźniły jej wykonanie.
Na szczęście już jest :




A doo szydełkowej sukienki z ostatniego posta mama Julki domówiła opaskę:





Mam nadzieję, że się spodoba :)

............
Tymczasem mamy Nowy Rok Kochani - nowe wyzwania, nowe plany, nowe 365 dni (właściwie dzisiaj już 361), ale to nadal całkiem sporo. 
Tak więc bierzemy się do pracy.

W końcu podgoniłam, a właściwie na dobre zaczęłam zielnik - pierwsza odsłona u mnie to będą maliny.

Tyle miałam na koniec roku


i wczoraj:


pięknie się to wyszywa - sama przyjemność!


Klarują się też kolejne pomysły. Do ich realizacji oczywiście konieczne zakupy w mojej ulubionej pasmanterii internetowej Haftix, a jakże.
Jako, że ostatnio len mnie zauroczył, to poza mulinkami zakupiłam jeszcze len. W drodze również kanwa lniana z metra na większe pomysły :).

Wszystkiego dobrego raz jeszcze dla Was na cały Nowy Rok!!!


Barbara



25 komentarzy:

  1. Ależ pracowity początek roku Basienko! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - mam taką nadzieję :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się zielnik, niesamowity jest.
    Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - mnie też bardzo się podoba :)

      Usuń
  3. Robota pali Ci się w rękach! ��
    Oby cały rok był tak twórczy jak jego początek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Robota pali Ci się w rękach! ��
    Oby cały rok był tak twórczy jak jego początek!

    OdpowiedzUsuń
  5. No no pełen zapał od Nowego Roku, mini słodziutka jak i opaska, malinki śliczne będą a kanwę lnianą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że starczy tego zapału do końca roku ;-) Violu :)!

      Usuń
  6. Piękny początek roku :) Minie śliczna opaska cudna a malinek już się doczekać nie mogę 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwadracik cudowny :) Malinki zielnikowe też mi się strasznie podobają :) Będę podpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i witam u siebie - bardzo mi miło :)

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka z Ciebie Basiu pracowita pszczółka.
    Biały, szydełkowy kpl. uroczy, na pewno się spodoba.
    Zielnika zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna Minnie! Bardzo mi się spodobała opaska.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opaska śliczna a i zielnik będzie piękny. Wszystkiego dobrego Basiu u progu nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna myszka i prześliczna opaska:-) Powodzenia z malinkami:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta Myszka Minnie wygląda jak prawdziwa. A i opaska przecudna. Czekam na efekt końcowy robienia zielnika. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. No jaka piękna lalunia Basiu! :) Cudowna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ruszyłaś z kopyta :), wspaniałe prace. Ciekawe do czego posłuży Ci myszka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W dzieciństwie szalałam za Minni. ;) Sama niewiele wyszywam (prawie w ogóle), ale bardzo lubię oglądać zdjęcia haftów o tematyce zielarsko-kwiecistej. Twój pięknie się zapowiada. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ⚶  Palmette  ⚶

    OdpowiedzUsuń