środa, 25 stycznia 2017

Były urodziny bloga .... ojej...

Zdarzyło Was się kiedyś zapomnieć o urodzinach? Nie??
A o urodzinach swojego bloga?? I to czwartych?? No mnie się zdarzyło - masakra!! Na swoje usprawiedliwienie mam tylko grypę.... 

Właśnie 16 stycznia 2013 roku opublikowałam swój pierwszy post....

https://odkrywamnanowo.blogspot.com/2013/01/dwadziescia-lat-mineo.html

I poszło.... 
- 173 obserwujących
- 309 postów
- ponad 96,5 tysięcy odsłon bloga 
- 48 miesięcy z Wami

I ta okazja dzisiaj zmobilizowała mnie to spojrzenia wstecz - przeglądałam i przeglądałam.... 

Czasami z łezką w oku, czasem boki zrywałam, jak nieporadnie próbowałam tych czy innych technik.
Wszystko mnie zachwyca i wszystkiego chciałam spróbować. 
No i próbuję - z lepszym lub gorszym skutkiem, ale próbuję...

Takim wcześniejszym prezentem na urodziny bloga i podsumowaniem na pewno jest dla mnie wywiad u Ani w Jacewiczówce - kto nie czytał, a ma ochotę dowiedzieć się o mnie czegoś jeszcze - zapraszam :)

http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/2016/12/329-miedzy-nami-hafciarkami-26.html

A aktualnym prezentem, choć całkiem nieświadomie dla mojego Męża, jest właśnie powstająca moja pracownia - moja własna najwłaściejsza!!! 
Całe 6-7 metrów kwadratowcych! Nareszcie będę miała swój kąt! I będę mogła wrócić do niektórych technik z większą swobodą :).
Dziękuję mężu!!! 

Mam nadzieję, że już niedługo będę mogła pochwalić się moim azylem... póki co w trakcie pracy:


-----------------

Czym jest dla mnie blogowanie?
Przede wszystkim terapia - niezmiennie odpoczywam przy rękodziele, i tak już chyba pozostanie na zawsze. 
Kiedy ręce zajęte moja niespokojna Dusza się wycisza i uspokaja...
A możliwość dzielenia się z "bratnimi artystycznymi duszami" jakimi niewątpliwie dla mnie jesteście, dodaje skrzydeł.
Umacnia w przekonaniu, że nie ważne czy idealne, ważne że moje - z serca!
Bo mam ten luksus, że rękodzieło to dla mnie w 100% hobby - robię, bo chcę, bo muszę - inaczej się uduszę!
Poza tym Wasze blogi to dla mnie niekończące się źródło inspiracji a znajomości z Wami, nie tylko wirtualne, dodają skrzydeł!
Dziękuję !!!

......

Trzeba to uczcić koniecznie, będzie rozdawajka - a jakże. 
Pozwólcie mi jednak się jeszcze przygotować :)

Jeszcze raz - dziękuję, że jesteście :)

21 komentarzy:

  1. Gratuluję 4 latek i życzę wielu kolejnych :)
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecież w takich okolicznościach, jak na zdjęciu, można zapomnieć o całym świecie, a co dopiero o urodzinach bloga! ;) Masz wybaczone ;)))
    A jak już ten ciężki sprzęt opuści Twoje wymarzone 7 metrów kwadratowych, to się dopiero zacznie ;))))
    Wszystkiego dobrego, niekończącej się weny i zapału do robótek i wielu następnych blogowych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoik będziesz miała idealny. Gratuluję 4 rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto latek dla bloga i Autorki! A w swojej własnej pracowni wielu twórczych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego Basiu :) zdrówka na teraz...Pracownia! CUDOWNIE...nie ma to jak mąż który wspiera pasję :) :) :)
    Pozdrowienia ciepłe dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat Basiu obys nigdy nie stracila tej pozytywnej energii ktora przyciag czytelnikow.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) a kącika zazdroszczę :) może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy i życzę wiele następnych.
    Prezentu w postaci pracowni zazdroszczę, ale tak pozytywnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, zaczęłaś prowadzić Bloga w dniu moich urodzin, a o ile pamiętam to dostałam od Ciebie życzenia na fejsie... a o blogu zapomniałaś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 4 lat i życzę ci jeszcze wielu takich czwórek.:) Prezent od męża idealny.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję czwartej rocznicy :) i życzę kolejnych twórczych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, gratuluję Ci i życzę wszystkiego dobrego. Jesteś miesiąc starsza ode mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje serdecznie, a własnej pracowni tylko pozazdrościć :-)
    Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję czwartej rocznicy bloga. Oby jeszcze było wiele takich. Życzę samych radości z powstającej pracowni. Pozdrawiam ciepło w te zimowe dni

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna rocznica :) i wspaniały wymarzony prezent - na pewno będzie tak jak sobie wymarzysz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje i życzę kolejnych rocznic, niech nadal 100 % pasji oznacza 100 % relaksu, a taki azyl, znaczy się mąż, to skarb :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji czwartych urodzin bloga:) Życzę kolejnych rocznic i wiele radości z haftu:) A pracownia... marzenie!!! Niech dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji kolejnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję 4 rocznicy i życzę kolejnych twórczych latek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, gratulacje z okazji urodzinek. bloguj jak najdłużej, pokazuj swoje rękodzieło, które jest przepiękne. Ja też chcę Ci podziękować, za o że jesteś, że pokazujesz, że wchodzisz, że chwalisz.
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  21. oj Basiu 100 lat dla bloga, 200 dla ciebie wiele czasu na te blogowanie i robótki
    A pracownia - WOW dzieje się

    OdpowiedzUsuń