czwartek, 1 grudnia 2016

Się dzieje... jak i u Was :)

Zasypało. 
Na amen. 



Zima przyszła niespodziewanie i jak zawsze zaskoczyła drogowców :D

My się zimy nie boimy i na przekór jej tworzymy!!!
U mnie jak i u Was - czasu za mało roboty za dużo 
i jeszcze tyyyyyle do zrobienia...

Ale się dzieje :

- kompleciki dla skrzatów choinkowych



- sukienki dla aniołków


- sukienka dla Królewny


- a tu moje gwiazdeczki na pięknych karteczkach Madzi



I jeszcze pełne pudełko pozaczynanych cudeniek 
- byle do świąt!!


Pozdrawiam Was serdecznie i bajkowo



Barbara




18 komentarzy:

  1. Oj dzieje się dzieje!
    A zima piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdkowe karteczki mnie urzekły. Cudne !!! Piękną masz krainę zimy, ale chyba nietrwałą. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te szydełkowe ozdoby i sukieneczka :)
    A zima rzeczywiście dała czadu, przydałoby się trochę mrozu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkoszuj się chwilą Basiu, bo obawiam się, że za chwilkę ta bajkowa kraina przeniesie się w sferę marzeń ;)
    Ty to masz turbo szydełko! :)
    Bez twoich śnieżynek, nie byłoby karteczek :) Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie Madziu:)

      Usuń
  5. Karteczki z gwiazdkami są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu swoim i Madzi ;-)

      Usuń
  6. Niesamowita zima u Ciebie.Cudne cudeńka Twe :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne szydełkowe twory! Piękne kartki wspólnie z Madzią stworzyłyście.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie podobnie sypie. Twoje świąteczne tworki są wspaniałe, czapeczki takie malusie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej zimy to można pozazdrościć! U mnie szarość jesieni, a nie zima ;)
    Czapeczki i sukieneczki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko zgrabny duet z Madzią tworzycie :)

    OdpowiedzUsuń