poniedziałek, 5 grudnia 2016

Moje prezenty urodzinowo-imieninowe :)

Kreatywna Jacewiczówka - blog: 329. Między nami Hafciarkami (26) - spotkanie z Basią ...:     Witajcie! Dziś zapraszam Was serdecznie na 26 spotkanie z cyklu "Między nami Hafciarkami". Tym razem moim Gościem jest...


dziękuję Aniu raz jeszcze :)


.... niektórzy byli i czytali :) kto ciekawy zapraszam, a Ani dziękuję bardzo !


.............



A poza tym zobaczcie co dostałam od Madzi - kolejny raz jej Złote Ręce wyczarowały cudeńka, z tą różnicą, że te - są tylko moje!!!!

piękna karteczka oczywiście - dla "Smakosza" - kto czytał wywiad, ten wie ;-)


I piękny, personalizowany brulion na mojej duszy zapiski:





Poza tym pięknie zrealizowane zamówienie opakowań, na czekoladowe upominki naszej firmy:




Na koniec coś z mojego wykonania - jest już pierwszy rękawek :



A moi Panowie na zimę też mają swoje rękodzieło ...





Dobrych chwil

Barbara
...






10 komentarzy:

  1. Basienko jeszcze raz samych serdeczności!
    Przepiekna niespodzianka! Kartka rewelacja! Pierwszy raz widzę te kobietek że słodka fryzurka! Zapisnik cudnie spersonalizowany! To będzie miejsce na wiersze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Basieńko z okazji imienin. Dużo zdrowia, uśmiechu na twarzy i wytrwałości w dążeniu do realizacji wyznaczonych sobie celów

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, wszystkiego, co najlepsze! Piękne prezenty ci Madzia przygotowała.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, najlepsze życzenia dużo uśmiechu, zdrowia i miłości. Prezenty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie przybywa tej sukieneczki!:)
    Niech Ci służą i cieszą oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukieneczka rośnie, aż miło patrzeć :)
    Podarunki bardzo udane i te czekoladowniki też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty ozdobione hafcikami ! A czekoladowe śrubki to ja jadłam w tym roku, gdy byłam w Warszawie !!! Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego z okazji imienin i urodzin !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu wszystkiego najlepszego ☺ karteczkę jest genialna świetny wzór brulion też super no i rękodzieło Panów 😍☺pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I to jest to co kocham najbardziej Basiu w Tobie, czytam że jednak gwiazda świeci nad Tobą;) super prace, pomysł dla klientów super, szkoda, że tak daleko mieszkasz;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prezenty od Madziu, a sukieneczkę prześliczną robisz :)

    OdpowiedzUsuń