sobota, 19 listopada 2016

Szybko, szybciej...

Nie szkodzi, że pomądrowałam o pędzącym czasie.... o pendolino i w ogóle...
My sobie, życie sobie... popędziło jeszcze szybciej...
I z wszystkim zdążę. Zdążę, bo muszę...
System ISO w pracy, kiermasz w szkole u Młodszego, urodziny moje i "18" syna, Mikołaj... tylko ogarnąć jakiś dobry plan... superowo....
Ale mimo wszystko nie odpuszczam, działam....

szydełkowo:



krzyżykowo:




czy zdążę coś z tym zrobić? - muszę!!!
Przecież kolejne twórcze plany kotłują się w mojej głowie! 

Nie ma opcji -  jakoś muszę naciągnąć dobę, albo się sklonować. Najlepiej jedno i drugie, a co!

A macie jakiś dobry sposób na nadmiar pracy i obowiązków?? Ja będę próbować!
Na pewno w kwestii kiermaszu i obowiązków zawodowych, a zresztą też dam radę :))

I żeby nie było, że tylko marudzę - trochę kolorków ode mnie, dla Was Kochani:





Pozdrawiam cieplutko

Barbara





23 komentarze:

  1. Pewnie, że dasz radę!:) jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gwiazdeczki. Bardzo mi się też podobają hafty (najbardziej ten z saniami).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że dasz radę...a rada? Podziel się z kimś czynnościami :) jak się COŚ robi z kimś zawsze łatwiej :) pomoc i współpraca odgrywaja kluczową rolę w takim zagonieniu :)
    ...zapomniałaś w tym wszystkim jeszcze o "pierniczkach" ;)10.12 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - poczyniłam pewien podział, datę pierniczkową pamiętam a jeszcze mikołajkowo się zapisałam, a co tam :)

      Usuń
  4. I hafciki, i gwiazdki - super. Sanie mi się spodobały, to będzie kartka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym Justynko żeby kartka, ale wiesz moje zdolności w tym temacie są znikome... zobaczymy :) Przyjdzie czas, przyjdzie rada :)
      dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  5. gwiazdki superowe, hafciki rowniez, mnie podobnie jak Promyczka zauroczyły sanie. Jak juz xnajdziesz sposób jak naciągnac dobe daj zać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżynki wyglądają uroczo. Trzymam kciuki, pójdzie jak z płatka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudne sniezynki Kochana :) Cuudne wszystkie prace :))) Trzymam Moooocno Kciuki ,abys ze wszystkim zdazyla na czas !!!! :)) Musi sie udac !!! :) Mi rowniez czas za szybko ucieka ,ale to nic ,co sie zamartwiac na zapas ,Daamy rade !!! :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Basiu :))) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrowia i szczęścia Basiu!

    OdpowiedzUsuń