czwartek, 20 października 2016

Pamiątka ślubna i kropeczki

Witajcie Kochani,
stanowczo za duża przerwa jak dla mnie.
Oczywiście cały czas robótkuję, jak głupia ;-), ale tak się działo, że z ostatnim moim krzyżykowym dziełem musiałam się wstrzymać. 
Do ostatniej niedzieli.
Otóż 16 października 1971 roku moi rodzice wzięli Ślub :)
Była więc w rocznicę piękna msza, cała rodzina, wyżerka i tańce hulanki swawole.
Wymarzyłam sobie zapakować pięknie mój prezent i w tym pomogła mi nieoceniona Madzia - tak nasza kolejna prywanta wymianka nabrała realnych kształtów.

Jej zdolne łapki wykonały również karteczkę, którą podziwialiście u niej na blogu (tutaj),



ja w zamian miałam dla niej niebieski komplecik z tego posta.

A zawartość pudełka prezentuje się tak:





Szacowni jubilaci zachwyceni karteczką, obrazkiem i opakowaniem - czego chcieć więcej?

Zdrowia, zdrowia, zdrowia Kochani!!!

..................

Jako, ze święta tuż tuż, zintensyfikować trzeba też działania w tym zakresie.
Dla mnie wypad do Pasmanterii internetowej Haftix, jest najlepszym rozwiązaniem moich braków. 
Nabyłam ostatnio kanwę rozpuszczalną - czas się zmierzyć z innymi tkaninami.
Moją słabością są kropeczki, więc te na lnie musiałam mieć.
Będzie się działo :)

Troszkę już mam...



Pozdrawiam serdecznie
Słońca Wam i sobie życzę !!

Barbara

35 komentarzy:

  1. Basiu wspaniała rocznica, dla rodziców kolejnych cudownych lat w szczęściu i miłości, prezent wyśmienity! czytałam poprzednie posty każdy dzień to jak promyk słońca,ja też miałam chwile w dół i nikt mi nie uwierzył że ja też miałam dół, teraz jest dobrze,są plany, realizacja marzeń i do przodu a wymianki tylko prywatne są najpiękniejsze i zazdroszczę tego talentu hafciarskiego! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za wszystkie ciepłe słowa; masz rację czasami trudno otoczeniu zauważyć czy zaakceptować nasze słabości; cieszę się, że już lepiej u Ciebie - powoli do przodu :)

      Usuń
  2. Piękna rocznica i cudne pamiątki. Serdeczności dla Rodziców.
    Gwiazdkowe wytworki zapowiadają się ciekawie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olu w imieniu Rodziców i swoim :) pozdrowionka:)

      Usuń
  3. Piękna rocznica i wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo się cieszę, że mogłam Ci pomóc w uświetnieniu tak pięknej rocznicy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw - jeszcze Cię nie raz "wykorzystam " Madziu :)

      Usuń
  5. Wspaniała rocznica i piękne pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się zachwytowi rodziców, bo dostali prześliczną pamiątkę 45-rocznicy ślubu. Przecudny obraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że i Tobie się spodobały :)

      Usuń
  7. Podziwiałam już kartkę u Madzi.:) Twoja pamiątka wyszła pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś w tym też swój udział Justynko :)

      Usuń
  8. Piękne prezenty, łzy murowane - oczywiście łzy szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale obdarowałaś Rodziców :)
    Zatem czekamy na te świąteczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, piękna rocznica, ech, żeby takiej doczekać :) Prezenty przygotowałaś przecudnej urody, nie dziwi mnie, że rodzice byli zadowoleni.
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały prezent, a karteczki wiadomo moja Mistrzyni robi najpiekniejsze,od niej sie uczę :), ja również mam słabość to tkanin w kropeczki szczególnie w świątecznych projektach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo Violu, wiadomo :) te kropeczki to moja nowa miłość :)

      Usuń
  12. Zakupy są dobre na wszystko :)
    Piękna pamiątka dla ROdziców! Stu kolejnych lat dla nich! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace. :-) Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna rocznica i piękny prezent, wszystkiego najlepszego dla Jubilatów ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam - piękna, wyjątkowa pamiątka!

      Usuń
  16. Cudny prezent i wspaniała rocznica !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle lat razem, piękna rocznica. Prezenty również urocze :) Dla rodziców życzyć tylko jeszcze tyle samo rocznic :)

    OdpowiedzUsuń