poniedziałek, 10 października 2016

M jak... K jak.... brak pokory i widoki :)

Witajcie Drodzy moi,
dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnimi postami... to buduje :)
Na kanwie błękitnego kompleciku wykonanego metodą tapestry crochet, gdzie M jak Magdalena,


przyszedł czas na K jak... Katarzyna.

Miłośniczka butów wszelakich, szacowna już Pani Studentka drugiego roku nie była specjalnie wymagająca, poza kolorem.
Nowe etui miało pasować do nowego modelu telefonu w kolorze ... RÓŻOWEGO ZŁOTA! 
Co Wy na to? Zgłupiałam na początku, ale myślę sobie, co? że nie dam rady? 

Pewnie, że dam i oto proszę bardzo - mówisz Kasiu tylko Cioci Basi i masz:




no i ten środek:

Tak naprawdę kolor okazał się błahostką, dopiero rozmiar dał mi popalić.
Nie wprawiona jeszcze w tej technice, bez modelu telefonu pod ręką, tylko według wymiarów z neta, zaczynałam chyba z dziesięć razy. W tym czasie normalnie powstały by dwa!!

Oj brak pokory się kłania Barbaro!!!


...........

Ostatni tydzień nie był zbyt łaskaw, kumulacja złych emocji i napięć zarówno zawodowych jak i prywatnych, która nastąpiła, wymusiła na nas ekspresowy reset rodzinny w pięknych okolicznościach przyrody



Chłopaki poszalały z tatą, matka wygrzała "stare kości"....
Oj bardzo tego trzeba było! 


Pozdrawiam Was Kochani!!!

Barbara

ps. 
Nie wiem, czy nikt nie próbował, czy nikt nie miał czasu, ale licznik nie złapany.... szkoda...

Muszę wymyślić coś innego, żeby zwrócić na siebie Waszą uwagę ;-) hi...hi....


10 komentarzy:

  1. Hehe widzę że wymeczyłam Cię trochę ale jest idealne♡ będzie super pasować i do tego mój ulubiony kolorek :D Dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,wygrzałabym się z Tobą,mimo,że w sierpniu wygrzewałam... ;) Taki reset zawsze mile widziany :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podolalas zadaniu na medal!
    I ja bym sie z checia zresetowala w takich klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się nam zaprezentowałaś twórczo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, Kasia z pewnością będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widzę uśmiech na twarzy Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowskie! :) Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastico! I wiesz co, nikt nie będzie miał takiego samego. Jest idealny :)
    ps. licznik bym łapała, gdybym o nim pamiętała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne etui, wypoczynku zazdroszcze ciut :)

    OdpowiedzUsuń