czwartek, 11 sierpnia 2016

Życie pędzi - mochila wprost przeciwnie

Witajcie,


dokładnie tak jak w tytule - nie nadążam.... niby każdego dnia coś tam dziubnę szydełkiem, ale to powolna praca - uczy cierpliwości jak nic.

Na dzisiaj mam tyle:




Tak jak widzicie jeszcze trochę to potrwa, ale w sumie po co się śpieszyć??

Nie wystarczy, że czas pędzi jak szalony? Dopiero co kończył się rok szkolny a tu już tornistry dzieciom trzeba szykować, ufff....

Jakoś w swojej naiwności myślałam, że w wakacje więcej czasu będzie na spotkania, robótki, relax... 

Tymczasem sezon urlopowy zderzył się w czasie z przygotowaniami do wdrożenia systemu jakości w naszej rodzinnej spółce, więc praca, praca, praca....

Ale każdą wolną chwilkę spędzamy na króciutkich wypadach i wypadzikach z chłopakami.

Dla chętnych i ciekawych moje relacje z tych wypadów pojawią się jeszcze w tym miesiącu na moim drugim blogu...
Poza tym trochę czytam, więc chyba nie jest tak źle, tęsknię już też bardzo za haftowaniem...


Pozdrawiam Was Kochani! 
Dobrych chwil!!
Barbara


9 komentarzy:

  1. Ale to dobrze, ze powoli przybywa, bo wystarczy tych kolorow na dlugo ;) Kwiatuszki, jak dla mnie troszke maki troche chabry, czyli lato zaklete w niteczkach, chociaz za oknem coraz czesciej deszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, ale kolory. Cudne, letnie. Czekam z niecierpliwością na koniec.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja Basiu, szydełko w rękach się pali;) cudowne te wasze wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu - jak to mówi stare przysłowie: śpiesz się powoli, a dojdziesz do celu.
    Doskonale Cię rozumiem.
    Szkoda, ze się nie zobaczyłyśmy we Wrocławiu, ale....
    A prace postępują, cudnie wylania się przepiękny wzór.
    To taka magia robótek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna mochila. Ja też miałam sporo planów na wakacje i niestety nie wszystko udało mi się zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. A wakacje są zawsze zbyt krótkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze Ci idzie i swoim tempem, grunt że do przodu i że pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wszystko jest czas :) nie ma się po co spieszyć :) a to, że czas sam z nas drwi w swoim tempie, to już inna bajka ;)

    OdpowiedzUsuń