sobota, 20 sierpnia 2016

Drobiazgi krzyżykowe dla Maluchów

Dzisiaj szybciutko chciałam pokazać co nabyłam w mojej ulubionej pasmanterii internetowej Haftix i co z tym zrobiłam.
Jako, że w jednej rodzince mały chłopczyk, w drugiej mała dziewczynka to padło na śliniaczki



To mój pierwszy raz - gotowe śliniaczki z wstawką, prawie jak kanwa. Piszę prawie, bo trochę na początku trudno zrobić równe krzyżyki, ale po chwili oczy się przyzwyczajają i jest dobrze.

Padło na biedroneczki:



i uroczego śpiocha żółwia:



Przy okazji nabyłam kolejne pudełko na bobinki, bo kolorków u mnie przybywa...


A na koniec sama przyjemność - urocze włoskie nożyczki :)
(nie mogłam się oprzeć ;-))

.......
Pędzę pakować rodzinkę - przed nami tydzień na Kaszubach :)) !!!!


pozdrawiam Kochani
Barbara


26 komentarzy:

  1. Slinaczek - przydatna rzecz i na dodatek nigdy ich dosc ;) A takie haftowane tym bardziej ciesza oko.
    Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak zawsze nie zapominasz zajrzeć Aniu - dzięki :)

      Usuń
  3. Takie personalizowane drobiazgi dla maluchów są urocze.
    Fajne prezenty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nati, fajnie, że jesteś i zaglądasz :)

      Usuń
  4. O Basiu, jakie one słodkie i rozkoszne. Życze miłego wypadu na Kaszuby, nie byłam i nieco zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przydałabyś mi się tam Kochana - z Tobą na polowanie w tamte lasy? Bajka!! (moje chłopaki nie lubią za mną po krzakach chodzić :)

      Usuń
  5. Przeurocze śliniaczki, aż szkoda używać.:) Udanego pobytu wam życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze! Kaszuby - zazdroszczę!... Weź mnie ze sobą, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliniaczki wyglądają uroczo zwłaszcza śpioch Leon :). Super pudełeczko na bobinki - bardzo udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śliniaczki:-) Udanego wypoczynku:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super śliniaczki , tylko szkoda by było aby wylądowała na nich solidna porcja marchewy czy groszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe te śliniaczki i nożyczki urodziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodkości... przepięknie wyglądają z haftem

    OdpowiedzUsuń
  12. A, to na to były te małe hafciki - śliczne śliniaczki.
    Przyjemnego wypoczynku i szczęśliwego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne śliniaczki, hafcik żółwika super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam wszystkim dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliniaczki wyszły uroczo, a zakupy bardzo fajne poczyniłaś.
    Mam nadzieję, że super wypoczywacie :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te śliniaki :) i motywy fajne...o wykonaniu nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń