poniedziałek, 20 czerwca 2016

Serce dla miłośnika motorów

Serca Isabelle Haccourt Vautier zauroczyły mnie już dawno... dla każdego coś dobrego:





to tylko namiastka :)

żródło: https://pl.pinterest.com

Dla każdej wersji widziałam przeznaczenie ...

I oto jest moje pierwsze - dla miłośnika motorów, który właśnie dzisiaj wchodzi w dorosłe życie:




Zamiast kartki urodzinowej, a co ?! ;-))

Drugie serce tej autorki gotowe czeka na swoją inaugurację niedzielną - tym razem dla Młodej Kobitki :)...

...............

Pozdrawiam słonecznie - już prawie lato, co Wy na to!?

Barbara


16 komentarzy:

  1. wow urocze te serca, a z motorem rewelacja. Basieńko przytulam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te serca, więc dla mnie bomba! I powiem ci, że te wzory widzę pierwszy raz na oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko - trochę szukania w necie i już :)))) u mnie na pintereście :)

      Usuń
  3. Weszłam i podziwiam, a jedna praca lepsza od drugiej. Nabrałam ochoty na haftowanie, czego nigdy nie robiłam. Czy to jest trudne? Wymaga talentu, czy więcej cierpliwości? Normalnie aż mam ochotę coś wyhaftować tylko nie umiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) siadać i próbować małymi kroczkami do przodu:) trudne? nie - wymaga cierpliwości ? owszem, chociaż powiem szczerze, jak dla mnie to terapia na wyciszenie, więc może nie koniecznie??? w dobie internetu wszystkiego możemy się nauczyć, nie ma rzeczy której by ktoś nie sfilmował, opisał i wrzucił do sieci, moim zdaniem - więc - do dzieła!!

      Usuń
  4. Basiu, te serca cudne i oryginalne- wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, to serce z motorem jest odjazdowe, byłoby idealne dla mojego M.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne krzyżykowanie Twoje. Będę zaglądać, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam,że z tej serii są też takie serduszka. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite - fantastyczny prezent ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba to serce z motorkiem :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Ale bym mezusiowi popełniła!

    OdpowiedzUsuń