sobota, 9 kwietnia 2016

Szydełkowy sweterek dziecięcy

Pojawił się w naszej rodzinie pewien młodzieniec 
- mój Bratanek,
także pora na "męskie szydełkowanie".

Na pierwszy raz - sweterek :




Jako modelka pracowała dzisiaj Agniesia - moja pierwsza lala.
Wiecie, że dostałam ją na pierwsze urodziny? Staruszka moja! :)



i tył sweterka, a co!





I jeszcze jedna czapeczka dziewczęca 
- tym razem na mojej drugiej lali - Małgosi:



Fajnutko robi się takie maleństwa 
- sama przyjemność :)
....
I jeszcze metryczka mi się zamarzyła, także wpadłam do Haftixu uzupełnić braki, 
i biorę się do pracy


...

Dobrych chwil Wam życzę :)

/..\


ps. zdjęcia nadal z komórki - muszę w końcu coś z tym zrobić :(

12 komentarzy:

  1. Fajny sweterek i czapeczki, takie maleństwa są urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie maleńkie cudeńka:) Agniesia musi znać sekret długowieczności bo wieku po niej nic a nic nie widać . Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie mieć taką zdolną Ciocię :)
    Jeszcze kocyk Ciociu zrób :) i przytulasa jakiegoś-w formie małego kocyka z główką misia jakiegoś np :) maluchy to lubią! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkie te maleństwa, och szkoda, że nie mam lalki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe :), a Lala trzyma się niesamowicie - wyjątkowa pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz powera Basiu! Bardzo się cieszę! Będę miała co oglądać, bo ja dla odmiany już zwolniłam :)
    Sweterek bardzooo udany, zresztą jak i czapusie :) A modelka, no to wiesz...jak to Agniesia- pierwsza klasa ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :-) Cudny sweterek dla maleństwa :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace :))) Slicznosci Tworzysz :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu widzę, że dziergasz! oj podziwiam ja nie mam cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweterek i czapusie.
    A zakupy to jest coś co lubimy
    tym bardziej jak zamieniamy to wszystko w cudeńka :)
    Też pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz świetna pamiątkę z dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń