poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Letni zestaw szydełkowy pełny słońca

Trochę cicho u mnie? Nie. Cały czas coś robię, choć ostatni tydzień trochę mniej czasu na relax :).
W tak zwanym "międzyczasie" robiłam sobie zestaw letni : torebka i kosmetyczka, tak słonecznie, z grubszej włóczki bawełnianej - łatwo w praniu, dlatego kolor nie przeraża :))




i jeszcze słoneczne podkładki dla koleżanki:


Poza tym na tamborku metryczki powolutku przybywa:


i pierwsze przymiarki moich Elficzek w ramkach


.............

Wiosna zabrać się nie może, niby piękne słonko, ale ziiiiiimno !

A jak u Was z tą wiosną kochani?
Pozdrawiam serdecznie i ciepełka życzę!

A kto chętny na wycieczkę do Stolicy - zapraszam na moją relację tutaj:


tam Titanic romantycznie, Stare Miasto nocą, spacer nad Wisłą, Mega makieta kolejowa i Stadion Narodowy - polecam !:)
........
Makro z nad Wisły:





Dziękuję za cierpliwość ;-)


16 komentarzy:

  1. Piękny komplet wydziergałaś! Na podróże jak znalazł :)
    Zzzzzzimno :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobną torebeczkę kupiłam kiedyś w SH, Twoja śliczna. Potrzeba nam słońca, a nade mną ostatnio chmury i to ciężkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplecik wydziergałaś.Makro fotki piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplet :-) Śliczna torebka w doskonałym letnim kolorze :-)
    Podkładki piękne.
    Stanowczo za zimno jest... nawet ja zmarzłam...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta torba. I elfiki pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas w domu jestem strasznym zmarzlakiem :). Cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjedź do mnie :) na zdjęcia makro :)
    Komplecik piękny. A podkładki? CUDO! Uwielbiam takie. Wykorzystuję je często jako "girlandki" świetnie wyglądają!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny komplet, torba w ładnym wzorku:) obrazki śliczne a co do pogody, to zimno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basia szalejesz, no szalejesz. Piękny wzór na torebce. A hafciki - boskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw letni wspaniały. Masz rację ze niby słonko ale zimnica taka, ze strach wychodzić. Mnie od tego wiatru zatoki złapały i bolą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka - Cudowna !!! Wykonanie jest rewelacyjne!!! Precyzja i staranność , jestem oczarowana !!! Pozdrawiam serdecznie i życzę samych twórczych chwil :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimno strasznie, za to komplecik cudny, podziwiam za staranność.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleeez u Ciebie duuzo sie dzieje :)) Cuuudny Komplecik :)) Metryczka Pieknie sie zapowiada :)) Kwiatuszki Cuudne :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna torebka :)
    Fajna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń