sobota, 16 kwietnia 2016

Kartka dla Malucha ... wymianka

Dla mojego Bratanka malutkiego zamarzyła mi się karteczka, ręcznie wykonana, haftowana - dla mnie wybór oczywiście mógł być jeden - Nitki Ariadny.
Madzia jak zawsze pięknie w każdym szczególe wykonała zadanie ;)

Zobaczcie jakie cudeńko - Konik na biegunach: krzyżyki, koronki, perełki, przeszycia - zdjęcia nie oddają w pełni urody tej karteczki


I bogate wnętrze ;-))



Do karteczki dołączone zostały piękne prezenty: kanwa, mulinki, tamborek/rameczka - uwielbiam!! :



Dziękuję Madziu - tamborek jest cudny!!


W zamian Madzia zażyczyła sobie etui na telefon, które podczas wykonywania jakoś się rozmnożyło o jeszcze jedno etui, etui na telefon i podkładeczki moje ulubione :))



A tu zdjęcia zapożyczone od Madzi - mam nadzieję, że mi wybaczy tę pożyczkę ;-))


Madziu jeszcze raz pięknie dziękuję 
- karteczka zachwyciła zarówno mnie, jak i Młodych Rodziców.
To na pewno nie ostatnia nasza wymianka, prawda ? ;-))

.......

Poza tym dużo się dzieje. Im więcej pracy, tym więcej robię - mam nadzieję, że za szybko mi nie przejdzie...
Tak pędzę na przekór pani D - zamierzam wygrać, choć nie odpuszcza.... 
Po ostatnich deszczowych dniach u nas pięknie wszystko się zieleni, choć blisko miasta.
A poza tym czas rozpocząć sezon kamperowy - krótki wyjazd już ten weekend - relacja niedługo!


Się rozpisałam, ale to nie wszystko 
- dziękuję Kochani za wszystkie wizyty i przemiłe komentarze - 
fajnie, że jesteście !



14 komentarzy:

  1. Karteczka piękna - jak to u Magdy. Z Twojej strony tez piękne prezenty.
    Zrobiłyście sobie super niespodzianki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka :)
    Nie daj się pani D...nie daj jej tek satysfakcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka :)
    Nie daj się pani D...nie daj jej tek satysfakcji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu - zadowolenie Twoje i Rodziców to dla mniej najpiękniejsza nagroda! Ogromnie się cieszę!
    Zdjęcia możesz pożyczać do woli ;) Z następną wymianką też nie będzie problemu ;)
    Baśka, nie daj się, trzymaj się dzielnie i żadnych konszachtów z panią D!

    OdpowiedzUsuń

  5. Bardzo udana wymianka.Karteczka piękna.Twoje etui i podkładki świetne.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczkę podziwiałam już u Madzi- rewelacyjna wymiana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka zapiera dech w piersiach :) a Twoje szydelkowe etui i podkladki w niczym jej nie ustepuja. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper wymianka !!! :))) Cuudenka dla siebie przygotowalyscie !!!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzia Tworzy wspaniałe kartki, gratuluję Wam dziewczynki wspanialej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik, cudnie wykorzystany na karteczce.
    I piękne szydełkowe prezenciki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kartki Madzi bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń