wtorek, 15 marca 2016

Pracowity tydzień i do przodu :)


Nawet nie wiecie jak się cieszę - to był robótkowo bardzo udany tydzień: 

dwa ufoczki skończone
trzeci zbliża się do mety ;)


Udało mi się skończyć motylki haftem płaskim na lnie - niby nic wielkiego, 
ale efekt przyjemny:







A dziewczynka wyprana czeka na zagospodarowanie na podusi dla pewnej ośmiolatki






tymczasem postawiłam ostatni krzyżyk na Elficzce - czas na wykończenie :


I jeszcze kwiaty, które dostałam od moich synów 
- każdy według swoich możliwości :




W międzyczasie poprawiam moją szydełkową sukienkę - zostało mało czasu.....

Pozdrawiam Was słonecznie - mimo wszystko :)


14 komentarzy:

  1. wow!! dwa ufoki skończone trzeci lada moment też...rzeczywiście pracowicie miałaś.
    Ale te motylki sliczne i ta dziewuszka.Ładnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace i kwiaty od synów- oba wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę udany tydzień - pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prace prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kończenia ufoczków. Te motylki na lnie bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieekne prace :))))) Co jedna to Piekniejsza :))) A kwiatuszki Przeesliczne dostalas :))))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie hafty bardzo efektowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIESAMOWITE...motylki motylkami - na tym hafcie na lnie...ale te kwiaty?! Dla mnie cudo!
    I Twoi mężczyźni pięknie się spisali z tymi kwiatami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zapracowana jesteś :) Piękne hafty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, chłopaków masz uroczych! :)
    A ja jestem pełna podziwu dla Twoich wielu talentów! Szydełko, druty, krzyżyki a teraz jeszcze się ujawniłaś z przepieknych haftem płaskim! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace, gratuluję pomysłowości jak mniemam młodszego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczności stworzyłaś. Szczególnie dziewuszka (teraz już wiem, że na poduszkę trafiła) mi się spodobała :)
    No i cudowne kwiatuchy dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostaje takie klockowe kwiaty ;) Często też rysowane ;)

    OdpowiedzUsuń