niedziela, 20 marca 2016

Kaktus,poduszka i małe porządki

Witajcie!
Dziękuję za przemiłe komentarze pod ostatnimi moimi postami 
- dobrze wrócić do blogowania...
..........

Udało mi się skończyć przed czasem pierwszego antydepresanta 


Tak się prezentuje na roboczo - na razie samotny, ale z każdym miesiącem będzie ich coraz większa gromadka:




Zaplanowana podusia również gotowa 
- Młodszy może we wtorek iść na urodziny Julci:





Ostatnie zakupy w Haftixie zaowocowały między innymi zakupem pudełka na bobinki 
- no i udało mi się w końcu uporządkować moje mulinki.
Skromnie póki co, 
ale za to jak uporządkowane ;-))


..........

Pozdrawiam Was i dobrego tygodnia Kochani!!

.........



26 komentarzy:

  1. Podusia - rewelacja! Kaktus pięknie Ci zakwitl na kanwie.
    Takie zakupy zawsze są w stanie poprawić nastrój;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam Madziu :))
      dziękuję :)

      Usuń
  2. Wszystko pierwsza klasa! Śliczny ten kaktus.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cuda Basiu - anożyczki to skarb -też mam takie - całuski ci ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze takie chciałam no i mam Marii:)

      Usuń
  4. Oj - podusia jest przesłodka, sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaktusik wyszedł super. A podusia zachwyci obdarowaną.
    Gratuluję udanych zakupów.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę i chyba to już powtarzam, że wróciłaś. Podusia prześliczna a kaktusik słodki. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, ale powera złapałaś! Cudowne prace! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. W haftach Basiu i szydełku jesteś niepobita!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam porządeczek:))
    Kaktusik uroczy a podusia to już w ogóle cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam sobie kaktusiki i się zachwycam - każdy z nich nieco inny :) Śliczny Ci wyszedł.
    Podusia świetna, a porządku w mulinach zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Powroty są trudne ale Ty zrobiłaś to z rozmachem :)
    Mulinki uporządkowane więc można działać :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaktus zachwyca kolorami, podusia sama słodycz :)
    Bardzo podobają mi się nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak tu się nie zachwycać ;) Skoro co jedna rzecz, to ładniejsza. Julka dostanie piękny prezent urodzinowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszka jest cudna, kaktusy uwielbiam więc i ten mnie zachwycił :D A po cichu przyznam Ci się, że moje muliny tez błagają o takie pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne, wesołe kolory i w kaktusie i w podusi :)

    OdpowiedzUsuń