sobota, 27 lutego 2016

Szydełkowe sukienki i zjawka

Kolejne dwie szydełkowe sukienki - różnią się "trochę".
Jedna powędrowała do małej Królewny, druga czeka na swoją premierę 
- uroczystość 90 urodzin mojej Babci-szydełkomaniaczki.
Babcia do dzisiaj spędza całe dnie z szydełkiem, 
więc postanowiłam zrobić sukienkę dla siebie na tę okoliczność, 
żeby w ten sposób się Jej "przypodobać", hi...hi...

Tu akrylowe maleństwo z czapeczką:




I moja duma:

i parę zbliżeń:



Zużyłam na nią 800 g czeskiej włóczki bawełnianej. 
Pracowałam szydełkiem 2,5. Wzór kombinowany :))

A tu coś dla małego chłopczyka się tworzy:



...........


Wołają i inne techniki - szycie i krzyżyki już się niecierpliwią, tylko ten czas.... tak pędzi...

A na moim drugim blogu wspomnienia z ferii w Beskidzie Żywieckim - zapraszam:


Do zobaczenia!



10 komentarzy:

  1. Pieknie szydelkujesz Moja Droga :))) Malenka sukienka przeslodka :)) A ta Twoja noo Cuuuudna :))) Pieknie Ci wyszla :)) To sie babcia ucieszy na pewno ,ze taka zdolna jestes i zapewne powie : To po Babci :)))) Wszystkiego Najlepszego Zdrowka Zycze Babci !!! :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne sukienki szydełkiem stworzyłaś. Babcia będzie z Ciebie dumna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, nie ma opcji żebyś się nie przypodobała, sukienka wyszła zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy będzie zdjęcie większej sukienki na modelce?

    Slicznie ci wyszły Basiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności ! Cudna jest Twoja sukienka :-) Bardzo mi się podoba - na pewno spodoba się nie tylko babci :-)
    Komplet dla małej dziewczynki słodki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ależ to pracochłonne dzieło! Coś pięknego!
    Basiu, pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ty wiesz, że ci zazdroszczę? Tej pięknej sukienki, oczywiście. Dobrze, że nie jest czerwona, bo umarłabym ze zgryzoty.;)Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne szydełkowe sukienki. tej "dorosłej" zazdraszczam, i to nawet bardzo.
    Przepiekna jest po prostu.
    Pzodrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia ta dla Ciebie jest cudna! Już ja widzę, jak pięknie opływa bioderka i układa się na ramionach!

    OdpowiedzUsuń