sobota, 13 lutego 2016

Szydełkowe mini sukienki

Moja pierwsza i druga sukienka szydełkowa, 
ale na pewno nie ostatnia - zostałam Ciocio/babcią ;-)
i Królewna Julka będzie miała sukienki :)

Na pierwszy rzut nieco większa z akrylu:

i druga - maleństwo, z bambusa:

Zdjęcia słabe, bo w międzyczasie musiałam zmienić komputer (nie tylko;-)), 
więc póki co "surowe", z telefonu, bez obróbki....

Jak Wam się podobają te maleństwa?
Bo ja nieskromnie powiem, 
że jestem bardzo zadowolona...

Pozdrawiam!





12 komentarzy:

  1. Śliczne sukieneczki, śmiało możesz być z siebie dumna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, jak miło Cię widzieć! Gdzie Ty się podziewałaś ? :)
    Sukieneczki mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję cudowne sukienusie :) jak najbardziej zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Rodzicow i Babci :))) Piekne sukieneczki :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta jasna jest przepiękna! Ja bym córeczkę z przyjemnością w taką sukienko- tuniczke ubierała!

    OdpowiedzUsuń