poniedziałek, 22 lutego 2016

Śnieżnobiały kołnierzyk


Hej jak tam Wasza zima? U nas drugi tydzień ferii "zimowych" 
- wiosna w rozpędzie, hi..hi...

Biało było przez momentów kilka raptem, 
więc szybciutko spróbowałam ją uchwycić w mojej pracy 
i mam dla Was dzisiaj   szydełkowy, bawełniany kołnierzyk



wzór i sposób wykonania tu: 

Polecam tam zajrzeć drogie szydełkomaniaczki - sporo fajnych pomysłów :)
.....
I na początek przedwiośnia takie dwa drobiazgi 
- specjalnie dla Was:




Pozdrawiam serdecznie i dzięki, że tu zaglądacie :)

10 komentarzy:

  1. Basienko jak zawsze perfekcyjne. U nas tez ferie zwane krokusowymi.I slusznie bo gdzie nie spojrzec krokusy zakile i przebisniegi 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Eh te moje marne umiejętności szydelkowe... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A może tak w zamian za drożdżówki na śniadanie nauczysz mnie szydełkować? ;)
    Piękny kołnierzyk!
    Zadziwiające, że jako dzieciak nie lubiłam fartuszków szkolnych, kołnierzyków ;) a teraz chętnie takie bym założyła ;) hehe tylko nie bardzo mam okazję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kołnierzyk bardzo romantyczny. Mam trochę takich, muszę je znów wyciągnąć na światło dzienne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie znosiłam wszelakich kołnierzyków, teraz w prost za nimi szaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kołnierzyk, uwielbiam szydełko ale niestety sama zbyt wiele nim nie potrafię zdziałać ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe pracy :-) Kołnierzyk śliczny, a różyczki cudne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas napada śniegu, a za chwilę topnieje:) Fajne prace, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam - noszę - uwielbiam. Wyszedł Basiu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kołnierzyk piękny. A że córek nie posiadam to chyba takowy stworzę dla siebie. Jak dobrze że znowu mogę ciebie tutaj odwiedzać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń