poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Twórcze Inspiracje

Tydzień temu wróciłam z krótkiego, weekendowego wyjazdu i już na mnie czekał. Kolejny numer "Twórczych Inspiracji" a w nim mnóstwo nowości - przynajmniej, jak dla mnie.

Koraliki, pergamin, piękna szyta torba, biżuteria i szydełko tunezyjskie - zobaczcie sami:







Technika pergaminowa bardzo mnie zaciekawiła - nie sądziłam, że można popróbować tej techniki w tak prosty sposób i bez narzędzi 


Nie brakło oczywiście tradycyjnie krzyżyków, 


tu wykorzystany wzór dwojako - szydełkowy filet i krzyżyki




Prezentacja bardzo zdolnych blogerek::))


i zaproszenie na Zjazd:


Moim zdaniem numer bardzo udany.  

4 komentarze:

  1. Świetna pomoc, działaj Basiu, a ja będę uczyć matematyki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo dużo ciekawych pomysłów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń