poniedziałek, 27 lipca 2015

Jajka i patelnia

Dostałam parę dni temu prosto z podkarpacia cuuuuudne!!

Ostatnie dni były na obiad, deser i kolację, a co? 

Precz z cholesterolem!!!

To kochani Gospodarze z małej podkarpackiej wsi, Olga i Cezary z bloga Pod tym samym niebem przysłali nam taaakie cuda:





Gospodarze pięknie piszą o swoim życiu na swojej uroczej wsi - zajrzyjcie koniecznie!

.....

A propo jajek - patelnia :) Taka mała rozdawajka u mnie, hi...hi....
Która z Was dziewczyny ma piec na płytę indukcyjną???
Mam patelnię do oddania w dobre ręce, a co!

Jak ją nabyłam... Hmmm....Przy okazji szybkich zakupów, zauważyłam ją - dobra i w dobrej cenie - no to biorę :)
Dopiero w domu, jak próbowałam na niej zrobić jajecznicę (nota bene) to coś dłuuuuugo to trwało.... Spojrzałam na spód patelni i wszystko jasne ....
Ale się uśmiałam...
Macie tak czasem? Robicie zakupy w stylu - wpadam do sklepu: "są bluzki? - to proszę jedną" i dopiero w domu niespodzianka??

Pozdrawiam Was serdecznie!


11 komentarzy:

  1. hihi...mój mąż tak zakupił kiedyś książkę o pieczeniu chleba...wszystko super, tylko z dopiskiem "w maszynach do pieczenia chleba" hahaha a my takowej nie posiadamy :)
    Pozdrawiam...a na bloga zerknę wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja tak kilka lat temu kupiłam rewelacyjne garczki na zwykłą kuchenkę a okazało się że kupiliśmy płytę indukcyjną:) i moje wcześniejsze chomikowanie okazało się nie potrzebne;) ale później miałam gotowe prezenty:) hehe

      Usuń
  3. Świetny prezent od Olgi i Cezarego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zakup Basieńko, zamówiony i pocztą dostarczony już na drugi dzień. Nasza poczta potrafi działać błyskawicznie. Ale rzeczywiscie od nas - Olgi i Cezarego a nie Oskara z Podkarpacia!:-))

      Usuń
    2. "Kaczka dziennikarska" - przepraszam:))

      Usuń
  4. Super zakup,może i ja się skuszę , bo od dłuższego już czasu jadam właśnie takowe- zielononóżki :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie smakuje tak dobrze jak prawdziwe wiejskie jaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam od swoich kur...które też niosą się trochę na "export" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może trza kury kupić, czy cuś...;-))

      Usuń