środa, 24 czerwca 2015

Twórcze Inspiracje...

... dotarły i do mnie..... 



I ja mam zaszczyt i przyjemność delektować się tą lekturą a przy okazji pochwalić, a i pomarudzić jak będzie trzeba.

Nie jest to moje pierwsze spotkanie z tym dwumiesięcznikiem, bowiem zdarzało mi się podglądać go już tu i ówdzie.

Tym razem otrzymany egzemplarz przeczytałam "od deski do deski".

Mnóstwo tu różności - hafty, makrama, frywolitka, szydełko, szycie i wiele innych - dla każdego coś dobrego.

Mnie najbardziej:

- zachwyciły koraliki


-  urzekła ta biżuteria



- zaciekawiła makrama


- kuszą i te


- moje kochane krzyżyki


 - moja tęsknota 


-  i subtelne nieosiągalne, a może jednak?...


Najfajniejsze dla mnie jest to, że można tego wszystkiego popróbować, nie poświęcając zbyt dużo czasu na szukanie materiałów i półproduktów - wszystko pięknie podane.
W każdym kursie opisane, co użyte i jaki posiada kod, aby szybciutko móc się zaopatrzyć w internetowym sklepie Coricamo...


Czego chcieć więcej?
Oczywiście! Więcej rękodzieła i więcej... ;)

Uważam, że cena dwumiesięcznika idzie w parze z jakością a zawartości śmiało wystarczy na całe osiem tygodni.

Zachęcam i pozdrawiam serdecznie! 




9 komentarzy:

  1. o super..dzięki za informacje..tyle różnych technik...tyle można cudowności stworzyć.Pozdrawiam Basiu

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja pomarudzę ;)
    Ten numer uważam za nieciekawy, niestety.
    No i cena też już wyższa, ponad 9 zł.
    Ja zdecydowanie nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też nic ciekawego. Na plus jedynie, że próbują coś zmienić, ale jeszcze długa droga przed nimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pooglądam w empiku i może kupię, mnie kilka prac zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tym dwumiesięczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie Basiu ;)
    Fajna gazetka ale łączka skradła moje serce, kusi mnie żeby zacząć nową pracę, tylko skąd brać siły...? ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mają trochę plusów ale niewiele - na całe szczęście mnie chyba ominie pisanie recenzji nic do mnie nie dotarło - mimo że współpraca jest - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. czego brakuje? ja myślę ze niestety najczęściej zwyczajnie czasu :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń