sobota, 13 czerwca 2015

I jeszcze niespodzianka

Bardzo Wam dziękuję dziewczyny - już wiem czego tak bardzo brakowało mi przez te tygodnie bez blogowania ;-))
To dla Was:








Trochę piękna z ostatnich wyjazdów - relacje będą teraz tu - 
mój nowy blog, w którym postanowiłam dzielić się pięknem Świata, który spotykamy po drodze.

Ten obecny ("stary") postanowiłam pozostawić bardziej dla moich szeroko rozumianych działań rękodzielniczych.


Pozdrawiam Was serdecznie - dobrze, że jesteście :)

13 komentarzy:

  1. ja się piszę Basiu na piękno świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. FANTASTYCZNY POMYSŁ..... BĘDĘ STAŁYM PODGLĄDACZEM JUŻ TAM PEDZĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko dojadę do domu dodaje blog podróżniczy do obserwowanych ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Basiu za kwiatki - piękne są i nowy blog już biegnę przywiatać - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się kochana, że poszerzasz horyzonta i że masz energię i czerpiesz z tego radość. Tulę i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że postanowiłas rozdzielić blogi. Teraz możesz w pełnej krasie podzielić się podróżami ;)

    OdpowiedzUsuń