wtorek, 6 stycznia 2015

Nowy Rok....

Już jest i to od prawie tygodnia.... 
Ostatnie dni udało nam się spędzić na świeżym powietrzu:



ale czas wracać do rzeczywistości 
- chłopaki do szkoły, my do pracy...
Mam zamiar nie marnować czasu 
- u Was na blogach widzę podsumowania ubiegłego roku, plany na nowy - cudnie:))

Mam nadzieję, 
że i mnie uda się pozbyć kilku "ufoków",
a i stworzyć też coś nowego.

Póki co na przełomie roku rzutem na taśmę obiecane chorągiewki na rower dla mojego Wielkiego Brata:

A już w nowym mały komplecik dla mnie:


A jak Wasze plany na Nowy Rok?

Pozdrawiam Was cieplutko
i dzięki, że jesteście!!!


20 komentarzy:

  1. Witaj kochana, dobrze, że spędziliście czas na powietrzu, widzę że pogoda dopisała. Moje plany są Ambitne bo do tej pory nigdy nie planowałam:) Pozdrawia ciepło i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Ciebie Marysiu :-)) trzymam kciuki i wierzę w Ciebie i Twoje plany:-) przytulam

      Usuń
  2. W górach pięknie, biało, ale nad morzem też się fajnie wypoczywało :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Olu , że Wy też wypoczęliście - pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  3. jesteś! Nareszcie... działaj kochana na polu robótkowym, bo mało tu ostatnio Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś moja... powoli do przodu :-))

      Usuń
  4. Cudny widoczek, a i komplecik extra :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nauczyąłm sie za bardzo nie planować..mój mąz za to robi to za nas dwoje a potem i tak zycie to weryfikuje:):) Po prostu niech ten Nowy Rok przyniesie dobre rozwiązania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu u nas sezon łyżwiarski u Was widzę narciarski rozpoczęty;) oj tak wielki ból dzisiaj wstać do szkoły i pracy po leniuchowaniu 2 tygodniowym;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik jak najbardziej a propos - dzisiaj u nas spory mróz...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak i u nas - przydaje się, że ho..ho... pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Komplet śliczny - w sam raz na śniegi i mrozy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie zero planów, wszystko na bieżąco:-) Taka jestem:-)
    Wszystkiego najlepszego Basiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carpe diem Basiu! wszystkiego dobrego :))

      Usuń
  10. A ja również plany tylko w głowie i to nieśmiało- bo zazwyczaj jak planuję- guzik wychodzi :)
    Ściskam i na @ odpiszę w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Planów masa gorzej z realizacją i samozaparciem :). Ale takie najważniejsze na ten rok to zdać egzamin na prawko i ruszyć co nie co z budową :)

    OdpowiedzUsuń