niedziela, 18 stycznia 2015

Le Papillon - kolejne Nimue

Nareszcie udało mi się ją skończyć!
Kiedy ją zaczynałam nie przypuszczałam, 
że aż cztery miesiące upłyną ... uf... 
Wiele spraw się na to złożyło, sporo przeleżała, ale jest! 
Le Papillon - moja druga Elficzka :))



Oczywiście nie obyło się bez błędów, wiem... 
ale ostatnio wyszywam tylko wieczorami,
a moje oczka nawet przez lupkę trochę błądzą ;)).

Do pary z pierwszą (o tu) czeka na oprawienie 
i wiosną zawiśnie na świeżo pomalowanej ścianie 
w naszym domku 
(przynajmniej taki jest plan, hi..hi..).

.....

Zimy brak nadal (nie licząc wczorajszego mokrego opadu, który dzisiaj zniknął), 
pracy sporo jak to na początku roku.
Mimo to próbuję uporać się z kolejnym "ufokiem" z ubiegłego roku:


Takie tam moje próbki ;-))
- i tak trzymać!

Dziękuję Wam, 
że zaglądacie jeszcze do mnie :)))

13 komentarzy:

  1. piękna!!! taka delikatna i zwiewna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jak ona piękna, i ta kolorystyka - cudna Basiu. I kolejny UFOK pójdzie w zapomnienie. Już widać, że będzie to coś wyjątkowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu pięknie haftujesz, mam pytanie czy kolory sama wybierasz? czy według wzoru, nie wiem mam wrażenie że trochę smutne kolory jak na elfa;) kolekcja się szykuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te wzory też nie mogłam się jej oprzeć: ) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ukończenia haftu, jest śliczny! Życzę, Basiu, aby udało się zrealizować plan i byś mogła cieszyć się tymi pięknościami, gdy zawisną na ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elficzka piękna, a ten drugi hafcik - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że jest i pięknie się prezentuje:) Próbki wyglądają interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodka, wzbudza zaufanie i sympatię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, cudnie Ci to wyszło. Moja elficzka nadal leży w czeluściach szafy i czeka na zmiłowanie. Przymierzam się do niej, ale dawno nie haftowałam na lnie i trochę się obawiam, bo wiesz... oczy :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe :) uwielbiam te elfiki a następny haft, bardzo podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń