poniedziałek, 1 grudnia 2014

Czeska Złota Jesień. Czeski Raj I

Obiecałam, i znowu jestem. Praca i dom pochłania mnie bardzo, mało czasu zostaje na tworzenie, a już na pisanie i publikowanie prawie wcale :(
Dlatego dzisiaj pokażę Wam pierwszy odcinek naszej weekendowej wyprawy listopadowej. Były to nasze najdłuższe wczasy w tym roku - całe trzy doby!:-))
Dlatego wybaczcie będzie dużo zdjęć!!
Dziesięć lat temu było nam dane być dwa razy na Słowackim Raju, parę razy w życiu w skalnym mieście w Sudetach Polskich i Czeskich, ale tu dotarliśmy po raz pierwszy:
Bardzo przydatna mapa, nawigacja czasem tam zawodzi.... ale trasy bajeczne:

Pierwszego dnia nogi zaniosły nas na największy i najpiękniejszy zakątek Czeskiego Raju - Prachowskie Skały.
Dużo można by pisać, ale po co?
Zobaczcie sami...

























Jako, że po sezonie - trasy były puste a wejście na nie darmowe... hi..hi... 

Polecam wszystkim - przepiękna jesień cudnie nastraja i ładuje akumulatory...

Czy to aby na pewno był listopad???
.........
Pozdrawiam Was kochani - baaaaardzo!

12 komentarzy:

  1. Jakież wspaniałe widoki, te kolory i formacje skalne. Świetny wypad i cieszę się, że pogoda tak dopisała. Buziole ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki. Przyznam, że już od pewnego czasu marzy mi się wypad do Czeskiego Raju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam! Przyznaję, jest cudnie. Gratuluję super wyprawy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne widoki:) już zapomniałam, że tak blisko mamy takie piękne miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Teplickich i Adrszpadzkich więc wiem jakie Czesi mają cuda.
    Do Raju też muszę pojechać. Dziękuję Basiu za zdjęcia, które wywołały całą lawinę dobrych wspomnień i tęsknot...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wycieczka,a jakie widoki-zazdroszczę. Lepiej zwiedzać po sezonie gdy nie ma tłumów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak ja bym chciała tam jechać. Co prawda jestem całkowicie nizinną kobietą, ale tęsknię za górami, a zwłaszcza za Karkonoszami i Pieninami. Ech.....
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu Wszystkiego Najlepszego..Basiu spełnienia marzeń..Basiu uśmiechu, życia pełnego dobrych wrażeń..Wszystkiego Dobrego w dniu Twego święta i nie tylko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamuniu - Basieńko jak tam pięknie - dziękuje za piękną sesję zdjęciową - troszkę sobie u ciebie odpoczęłąm - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne miejsce! :)
    Basiu a co w Twoim robótkowym świecie słychać ? :) Jak Twoja elfinka ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wędrowałam tymi samymi szlakami i popieram określenie, że jest tam cudnie. Ja też uwielbiam góry jesienią ich jesienną ciszę i dostojeństwo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń