wtorek, 9 grudnia 2014

Anioł cudny mi się dostał.... i trochę o mnie...

Czym zasłużyłam ? - nie wiem, ale jest mój :


Na Barbarę świadomie, a na moje okrągłe urodziny przypadkiem - przywędrował do mnie od
Bardzo Ci dziękuję Basiu!
.....
Tymczasem mało robótkuję, czas nie chce się rozciągnąć - strasznie tęsknię za tworzeniem i kiedy tylko mogę trochę "dziubię":







Roboczo, nieusztywnione i nieponaciągane....
A Elficzka czeka cierpliwie na swoją kolejkę :-)
...

Dziękuję za każde miłe słowo:)

11 komentarzy:

  1. Anioł cudowny; szydełkowce śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło Basiu, że Cię ucieszyłam, niespodzianki bywają miłe! Cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziubanie niezwykle udane.:) Piękny anioł.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, anielica jest przepiękna. noo cudna!!
    a twoje szydełkowe prace rosną mimo wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Imieninowe składałam to teraz opóźnione urodzinowe Ci życzenie ślę!!! Ale jak taki Anioł do Ciebie przybył to juz tylko będzie dobrze!!! Do miłego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja czekam cierpliwie Basiu :) A Tobie więcej czasu, zdrówka i spokoju! :) Ściskamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały prezent :-)
    Spóźnione, ale tym serdeczniejsze życzenia urodzinowe - spełnienia marzeń i dużo zdrowia :-)
    Dzierganie uzależnia :-) A Twoje szydełkowe prace bardzo ładne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wybacz, że zapomniałam ale jesteś jedyną Basią jaką znam i jakoś mi umknęło... Wszystkiego co sobie wymarzysz, spokoju i zdrowia oraz radości z każdego dnia. U mnie tez czas jakoś tak wrednie ucieka i nic nie wyszywam... A twoje robocze dziergadełka śliczne, zwłaszcza ta okrągła serwetka - uwielbiam takie serwetki. Podobna do tych które robiłą moja babcia z siostrami. Całuję Cię i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznosci!!! A z okazji urodzin najserdeczniejsze zyczenia!!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anielica jest przepiękna, boska.
    Twoje szydełkowe robótki także :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robótki cudeńka, gratuluję Anielicy :)

    OdpowiedzUsuń