czwartek, 16 października 2014

Pierwszy weekend października - Beskidy

Początki Polskiej Złotej Jesieni mojej ulubionej udało się nam złapać w Szczyrku i Ustroniu.
Bliziutko od Rybnika, więc w sam raz na 24 godzinny wypad, bo tyle udało nam się wygospodarować czasu w pierwszy weekend października.

Trochę szaleństwa w basenie, wspólny wieczór naszej czwórki,  trochę spacerowania po Czantorii.
 I już ...:)))





Akumulatory trochę podładowaliśmy 
i z planami na kolejny wypad wróciliśmy do domu...

.......
A w domu powolutku przybywa mojej Elficzki

A jak tam Wasze jesienne weekendy???

13 komentarzy:

  1. Ale Ci Basiu zazdroszczę takiego wypadu. Pojechałabym w góry, ale od nas jest baaaardzo daleko. Więc pozostają mi tylko spacery po lesie. Ale tez jest ładnie :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jest piękna wszędzie, a w górach szczególnie. Super " wyskok" Basiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te okolice Wisła, Szczyrk, Ustroń, a dawno tam nie byłam, piekne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kolory - zazdroszczę, pojechałabym gdzieś, ale trudno mi zgrać moje wolne z męża wolnym. A pojechałabym, zdjęć porobiła popatrzyła na piękne widoki - eh, może kiedyś,

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak oglądam takie piękne widoki to tęskno mi za krajem:( U mnie też jesiennie ale to nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  6. To musiała być prawdziwa uczta dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam jest widzę - nigdy nie byłam - elficzka będzie piękna - buziaki ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tam pięknie :) ja odwiedziłam Płock w jesiennych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. merhaba sevgili barbara.çok uzun zamandır bloğunu ziyaret edemedim.üzgünüm.
    renkler muhteşem sonbaharda.ne kadar güzel yerler.çok şanslı olduğunu düşünüyorum.
    sevgiler.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie! W tej części Beskidów jeszcze nie byłam, trzeba to nadrobić.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna wycieczka. A sukieneczka elficzki już pięknie powiewa :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, ostatnio weekendy spędzam sama :(( bo mój kochany jak nie w pracy to na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Beskidy... często robię tam wypady, tylko, że w okolice Gorców. Zapraszam do siebie i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń