piątek, 5 września 2014

Wymianka bajkowa

Witajcie Kochani!!
Oj strasznie trudno ostatnio
 być tutaj i w rzeczywistości - gdzieś zawsze mnie braknie...hi...hi...
A to koniec wakacji, ciąg dalszy prac remontowych no i ... obydwaj moi synowie w pierwszych klasach - tyle, że jeden w ogólniaku a drugi (jako sześciolatek) powędrował do podstawówki:

Ufff.....!!!
Ogarnąć to wszystko, to nie lada sztuka, 
ale powolutku do przodu....

...................

Tymczasem robótkowo, jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę bajkową 
- oto rezultat mojej pracy





a to co otrzymałam ja i moi chłopcy od Aneczki

 słodycze i przydasie
 piękny piórnik
i przecudne okładki :)))


Dziękuję Aniu za cudną wymiankę!!
..............

Buziaki!!!

9 komentarzy:

  1. Ale wymianka! Pogratulować:) I chłopaków też pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopcom życzę samych sukcesów, a Ciebie Basiu pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, udana wymiana. Czapki są o błędne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, udana wymiana. Czapki są o błędne

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że faktycznie nie łatwe chwile nastały w twoim życiu ale wierzę, że sobie świetnie poradzisz. Trzymam kciuki. A czapki są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. super wymianka śliczne czapunie ech różnica wieku u ciebie przeolbrzymia fajnie tak - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna wymianka, mam podobnie - remont ruszył, bajzel w domu, masa prania, prasowania, pełno zaległych filcaków i pełno nieskończonych pomysłów a czasu i chęci brak :((

    OdpowiedzUsuń