środa, 17 września 2014

"Szukając szczęścia" Bednarka :))

Z różnych powodów, mój tegoroczny urlop minął szybko i nie wyjazdowo. Tak czasami bywa, 
ale co się odwlecze to nie uciecze, więc zostały jeszcze dwudniowe wypady, 
tak przez nas ostatnio preferowane :)))

W oczekiwaniu na kolejny (;-)) wspomnienie pewnej gali, na której mieliśmy zaszczyt być  
- 25 lecie pewnej firmy, i drobiazg, 
który udało mi się "stworzyć":




Najprzyjemniejszą częścią wieczoru 
(jak dla mnie) był występ Kamila Bednarka 
- ma facet energię!!


Bierzcie!

15 komentarzy:

  1. Świetna podusia, i dzięki za teledysk, fajnie się słucha :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Bednarka i Mesajah, tym, bardziej, że w zespole gra mój kolega.. Piotrek pozdro z Wrocławia.
    Basiu poducha smerfastyczna!!!!!!!! Nie omieszkałam sprawdzic co to za firma GNIOTPOL....

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper upominek :)))) A Bednarka tez lubie :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. drobiazg ? toż to przecież super ciężarówa a energi by mi się pzrydało to się poczęstuję buziaki ślę Marfii

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna poducha, dzięki za muzę :))

    OdpowiedzUsuń