poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Bieszczady .... Połonina Wetlińska

Byliśmy tam zaledwie 40 godzin, 
ale ja jak to ja 
- podzielę ten krótki wypadzik na trzy posty ;-)).

Pojechaliśmy w sobotę, 
żeby wrócić w poniedziałek 
- dwie nocki, dwa dni...
Pierwszy raz w Bieszczadach dla naszej czwórki.

Na pierwszy dzień wędrówka 
- ponad pięć godzin wędrowania na Połoninę Wetlińską i jej grzbietem przez przełęcz Orłowicza z powrotem do Wetliny 
- było trochę trudno i bardzo pięknie...






















Jakże pięknie!!! ;-))

16 komentarzy:

  1. Oj, widać, że było bajkowo pięknie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pięknie.
    Nigdy tam nie byłam :-(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu same cudeńka! tuniczka rewelacja ale widoki jak marzenie, buziaki
    ps. jestem;)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bieszczady są piękne , następnym razem wybierz się na Caryńską bo pomimo, że mniejsza to jak dla mnie ładniejsza od Wetlińskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i piękne widoki. Byłam, widziałam na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, od samego patrzenia czuje się bliżej gór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, spowodowałaś, że serce bije mi dwukrotnie szybciej.
    KOCHAM BIESZCZADY i podaję to do publicznej wiadomości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Bieszczadach , tam jest magicznie, polecam Bukowe Berdo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtórzę za Tobą Basiu, jak pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale się rozmarzyłam, ... cudnie... kiedyś na pewno tam pojadę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała wycieczka, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za wspaniałą wycieczkę :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj cudnie, z Tobą nie można się nudzić :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Przywołałaś stare wspomnienia z naszej wyprawy.Widoki zapierające dech w piersiach. Aż chce się tam wracać. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń