sobota, 19 lipca 2014

Robótkowo ... prezentowo w górach

Sądząc po ilości komentarzy w poprzednim poście 
(za które bardzo, bardzo dziękuję ;-)),
nie tylko ja stęskniłam się za moimi robótkami :)
Dzisiaj drobiazgi, które zabrałam ze sobą na wyjazd w Beskid Mały - do sympatycznej małej wioski Lachowice pod Suchą Beskidzką.

Ślimaki dla dzieciaczków


puzderko,


(nie wiem dlaczego na leżąco, hi...hi...)

miniobrazeczki krzyżykowe

i torebeczki dla dwóch strojnisi :



A jak tam cudnie było i co się robiło - to w następnym poście :-)

Wszystkiego dobrego Moi Drodzy !

16 komentarzy:

  1. same piękne podarki zabrałaś, wiem, bo ślimaczka też mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super podarunki, puzderko szczególnie mi się podoba. Super że tak aktywnie spędzasz lato - zazdroszczę energii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace! Ślimaczki i torebeczki to moi faworyci;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne ale ślimaki i torebeczki mimo wszystko jak dla mnie najpiękniejsze :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. alez sliczne rzeczy - slimaczki sa cudowne - buziaki ci sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, aż miło takie dostawać i oczywiście dawać.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. ... ale z Ciebie Kochana Ciocia! Piękne prezenty, aż by chciało się być z powrotem dziewczynką i mieć taka śliczną torebeczkę! a Ślimaki cudne - mamy jednego takiego i zabieramy go na spacery rowerkiem: ślimak siedzi w koszyku☺☺☺ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, po królewsku ich tam obdarowałaś :) Same śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Basiu, śliczne prezenty przygotowałaś, życzę udanego wypoczynku, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu- początek piękny, czekamy na - dalej:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. salyangozlar çok şirin.özellikle yavru salyangoz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności zrobiłaś,a ślimaczki po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rodzina ślimaczków - cudeńko

    OdpowiedzUsuń