poniedziałek, 5 maja 2014

Szydełkowo mnie wciągnęło

... oj i to jak!
Dziergam w wolnych chwilach, 
a w międzyczasie ... też dziergam....
Hi, hi..... 

Tak bez wzoru, 
dla siebie dwie bluzeczki do pracy






i na specjalne zamówienie 
- kamizelka dla Siostry Mojej Rodzonej - a co!



Zobaczcie jak się nosi:





Tymczasem, ani się obejrzałam a tu kolejny okrągły post - 
to już po raz dwusetny okrywam kawałek po kawałku :)))

I z tego miejsca bardzo Wam wszystkim dziękuję!!!
Za to, że jesteście, czytacie i komentujecie -
- to dla mnie bardzo ważne - dziękuję :)))
.....
Licznik 33 333 złapany został tylko raz 
- nie dostałam adresu na maila 
- poproszę szczęściarę :))  

36 komentarzy:

  1. Pięknie dziargasz, kamizelka prezentuje się znakomicie :)
    pozdraiwam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dziergadełka. Kamizelka jest w cudownym kolorze. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne robótki, a kamizelka prezentuje się wyśmienicie. Bardzo mi się podoba jak ją obrobiłaś dookoła.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dzięki - ale pomysł nie mój - to wzór z jakieś chińskiej strony, przerobiłam tylko troch rozmiary :D

      Usuń
  4. Śliczna kamizelka! A i bluzki wyglądają interesująco - szkoda, że nie na modelce.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Justynko - może następnym razem :)

      Usuń
  5. Kolorek kamizelki śliczny i wzorek ciekawy. Bluzeczki chętnie zobaczyłabym na ludziu, Dziergaj dalej bo świetne te twoje dziergotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - pomyślę o tym... :) pozdrawiam

      Usuń
  6. oj zdolna Ty zdolna :)
    :)
    gratulacje postów, obserwujących Cię i komentujących :)
    i weny życzę :)
    piękne tworki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Justynko, baaardzo :_
      cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  7. Bo szydełko uzależnia, jest jak narkotyk, jak złapiesz bakcyla, to trudno przestać , a Ty nie przestawaj, bo cuda z nim wyczyniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kamizelki oczu nie mogłam oderwać :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się nosi i modelka piękna!
    Pozdrawiam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Basiu - Siostrzyczka piękna i już!

      Usuń
  10. Nie wiedziałam, ze takie cuda można czarować z szydełka :)
    P.s. Jak ładna modelka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aguś - Siostra na pewno poczyta '-))

      Usuń
  11. Nie jestem wielbicielka kamizelek, ale na Twojej siostrze wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci ta kamizelka wyszła :) Widać, że siostra zadowolona...
    Bardzo jestem ciekawa ostatecznego wyglądu bluzeczki.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no gratuluje tak okrągłej sumy postów - basiu ja również coś ostatnio polubiłam szydełko i też robię na tzw. oko nie lubię czytać schematów a sweterek twój prezentuje się r ewelacyjnie buziaki ślę Marii - czy to twoja córa ?

    OdpowiedzUsuń
  14. super bluzeczki! ciekawa jestem kiedy mnie wciągnie szydełko?...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne rzeczy tworzysz. Kamizelka rewelacyjna i Siostra prezentuje ją jak prawdziwa modelka. Gratuluję dwusetnego posta. Dziś pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga i na pewno zostanę na stałe. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowa:_ ja również chętnie do Ciebie zajrzę :))

      Usuń
  16. Modelka wygląda obłędnie! Śliczne dziergadełka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Mistrzyni szydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne będą te Twoje bluzeczki :)
    A Twoja siostra wygląda świetnie w nowej kamizelce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, powinnam tu być pierwsza a jestem ostatnia...

    KOCHANA SIOSTRO BARDZO DZIĘKUJĘ CI ZA PIĘKNĄ KAMIZELKĘ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    dziękuje również za słowa, które padły pod moim adresem tutaj w komentarzach.

    Mam Wspaniała Siostrę, co? ☺☺☺!!!

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. çok güzel ve şık olmuş barbara.bravo.ve sana çok yakışmış.maşallah sana.sevgi ve selamlar.

    OdpowiedzUsuń