niedziela, 4 maja 2014

Spacer pierwszomajowy

Młodszy był na nogach już o 6.30 :) 
Cóż było robić - szkoda dnia, 
a reszta niech się wyśpi !!
No i poszliśmy do lasu na dwie godziny :))















Poza za tym pięknym (a jakże) porankiem, reszta dnia była baaardzo pracowita 
- szaleliśmy na ogrodzie (ciągle jest coś nie skończone ;-)). 
A popołudniem późnym grill, na który zawitały babcie naszych dzieci i dziadek :).
Drugi dzień był również pracowity, 
trzeci rozrywkowo-towarzyski (ale o tym innym razem), 
a czwarty właśnie trwa :)))

A jak tam Wasze majówki?
 Dobrych chwil dla Was wszystkich!


12 komentarzy:

  1. Basiu takie spacery to ja uwielbiam slicznie tam u ciebie u mnie sypie śniegiem od dwoch dni więc weekend mam domowo robótkowy bo cóż robić w tak paskudnie zimną z przymrozkami i białymi dachami pogodę - pozdrawian ciepło niedzielnie i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiał być wyjątkowy spacer, z wiosną pod rękę;)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spacer musiał być przyjemny w takich okolicach. Widzę, że pogoda nie popsuła Ci majówki - to fajnie. U mnie na sam początek pożar na klatce schodowej i co za tym idzie smród w całym domu, brak prądu tv i internetu bo kable się popaliły. Do tego bardzo zimno wietrznie i deszczowo. Ale za to towarzysko. Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. A u nas zimno - brrrrrryyy
    1 maja - było cudownie słoneczko a później tylko zimniej i zimniej
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wycieczka Basiu. Ja 1 maja spędziłam na Lubelszczyźnie i była tam przepiękna pogoda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spacerek i cudowne wiosenno, już trochę letnio widoczki :)
    Moja majówka , to praca , praca , praca..ale tak tez musi czasami być :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny weekend - ja niestety w pracy :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj majóweczka Basiu udana;) taki spacer z rana, grill, kawusia och zazdroszczę;) widoki cudne! udanego tygodnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie mieć las w poblizu i móc wyjśc do niego na spacer w każdej chwili, łądne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. off orman muhteşem görünüyor barbara.orada olmayı çok isterdim.çok şanslısın.fotoğraflar mükemmel her zamanki gibi.sana keyifli gezmeler diliyorum.sevgiler..

    OdpowiedzUsuń