sobota, 5 kwietnia 2014

Zamieniłam ....

... torebkę za frezje :)


Dokładnie tak - Basi z 5pór roku
zamarzyła się flowersowa torebka 
a ja kocham frezje...
Malarstwo to jest dziedzina sztuki, 
która nigdy mi się nie przydarzy, po prosu.
A Basieńka robi to cudownie - jej obrazy są pełne ciepła, pozytywnej energii i miłości...

Tak więc niech każdy robi to co lubi, 
albo potrafi najlepiej i już. 
A wymianki są cuuuuuuuuuudne!!!




A do torebki gratis (hi...hi...) 
- portfelik czy cuś...

 I tak zestaw wygląda razem:


Mam nadzieję, 
że obie Basie tak samo zadowolone ;-))
............

Dziękuję za cudne komentarze na temat spódnicy mojej 
- aż chce się robić dalej !!
Barbara


17 komentarzy:

  1. I to się nazywa udana wymianka, Twoja torebka jak zwykle cudna, a obraz będzie pięknie prezentować się na ścianie. Super !
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz a i torba klimatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńki drogie, jestem pewna, że nie możecie być niezadowolone! Jedno dzieło sztuki, i drugie! A wymianki też kocham.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Basiu jaki piękny obraz dostałąś - z malarstwem u mnie również na bakier a frezje oprócz róż są moimi najukochańszymi kwiatami - twoja torebka jest śliczna więc doszłąm do wniosku że obie Basie jesteście zadowolone buziaki ślę Marii
    cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebka. Mojej bratowej bardzo by ten fiolet pasował. Obraz jest piękny. Wspaniały prezent dostałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka , każda z Was wykonała przepiękną pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zamiana - obraz przepiękny a torebka cudnie fioletowa

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu nie kochać wymianek!:) Cudowności u obu Basieniek:)
    P.s. Też kocham frezje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obraz bardzo mi się podoba, też niebywale lubię frezje, mają ciekawe kolory i jak pachną. Na pewno obie Basie są zadowolone bo ja tu nie być? Ściskam i całuje mocno - jak prace na ogrodzie się posuwają?

    OdpowiedzUsuń
  10. Basia, no jak nie zadowolone ? :) Takie cudowności powstały :)
    Obraz piękny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Baśki mają to do siebie, że potrafią się prawdziwie cieszyć:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. resim zaten çok güzel.ama senin çanta harika olmuş sevgili barbara.bravo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu wymiankę zrobiłyście niesamowitą :) nie wyobrażam sobie, aby którakolwiek z Was była niezadowolona - prace są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dziwie się ani jednej ani drugiej :)) - świetna wymianka :))

    OdpowiedzUsuń