czwartek, 3 kwietnia 2014

Moja szydełkowa spódnica

Wreszcie mogę ją pokazać w całości
- podszewka jest i proszę bardzo:




Cudnie się kręci, nawet jak jestem na boso ;-)))
Uwielbiam być na boso w ogrodzie...

.............

Korzystałam z wskazówek Zdzichy i jej namiarów na schematy (w trakcie tylko trochę improwizowałam, ale główna robota wg jej instrukcji):
Szczerze powiedziawszy - jednokolorowa jest bajeczna, 
ale moja też mi się podoba :)))


W następnym poście ostatnio zrobiona flowersowa torebka 
i na co ją zamieniłam ;-)))

Pozdrawiam Was cieplutko!
Dziękuję, że jesteście:)))

44 komentarze:

  1. Wow fantastyczna:-) też mam planach spódnicę,ale to dopiero bliżej lata:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rób Malwinko - pięknie się robi:))

      Usuń
  2. O qrcze jak zajefajna - jak nie lubię niebieskich kolorków tak tera chyba polubię - wspaniałą ile ci na nią wyszło ? kurcze cudeńko buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie liczę... to była włóczk bambusowa 100% (Bambo Fine Batik z ALIZE) i trovhę tego było, bo mi się grubość włóczkiw następnych motkach nie zgadzała z tymi kuionymi za pierwszym razem.... ale ogólnie pięknie się to robiło z tego bambusa :))
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Jest po prostu PIEKNA !!! :) Suuper Ci wyszla ona :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódnica. Mnie się marzy sukienka, tylko żeby doba była dłuższa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ... tylko ta doba za krótka:))

      Usuń
  5. Śliczna. Taki ciuszek to skarb w szafie swojej właścicielki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudo, napracowałaś się Basiu, ale warto było, bo pięknie Ci to wyszło.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dorotko - też się cieszę, że tak wyszło ...:)

      Usuń
  7. Jest powalająca, marzenie po prostu. Zakochałam się! Może nie do końca moje kolory ale co tam jest genialna, fenomenalna i... i miód malina po prostu. I bardzo dziękuję za ciepło jaki mi wysyłaśz w swoich słowach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu i nawzajem :))) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. jej...cudo! jak nimfa!
    Twoja wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba...wygląda zjawiskowo!
    Cudownie dobrałaś kolory...
    ps. ja gdzieś dla Ciebie nawet domek z piernika spakowałam...a ciasteczka fiołkowe jak nową turę zrobię to się podzielę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko -baaaardzo:))
      buziaki:)

      Usuń
  9. rewelacja!!! pięknie!!! kto te fotki strzelał???
    Miłego dnia☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)) Młody się przydał ;-))) hi,,,

      Usuń
  10. och! jest niesamowita! piekna ! podziwiam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna! Wspaniałą spódnica w przepięknych kolorach. Mnie marzy się podobna... ciekawe, czy uda mi się zrealizować to moje marzenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) zrobisz na pewno - wbrew pozorom nie jest ona bardzo skomplikowana - tylko zacznij a zobaczysz sama...:)

      Usuń
  12. Świetnie wygląda! Świetna kolorystyka i świetnie się układa. Jest świetna;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ona radosna! Fajnie się na nią patrzy!
    A moja spódnica wciąż nie dostała jeszcze podszewki...oj,niedobrze,niedobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - Twoja pochwałą wiele dla mnie znaczy Mistrzyni ;-))) hi...hi...
      dobrego dnia :)

      Usuń
  14. Mimo tego, że sama nie jestem wielbicielką i zwolenniczką szydełkowych (ba dzianinowych) spódnic, muszę szczerze stwierdzić, że na Tobie Basiu wygląda ona szalenie SEXI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dziękuję Ci Eluś jak nie wiem co!!!! :))))) buziaki kochane:)

      Usuń
  15. Spódnica fantastyczna i ten zawrót głowy:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupa, że użyję takiego kolokwializmu, roboty. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam za niesamowity nakład pracy :) Ale warto było bo efekt jest powalający:)
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna - cudo !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bajeczna! A Ty cudnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bajeczna :-) Ja też taką chce :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu, jestem w szoku- ale cudo zrobiłaś! Wyglądasz jak KSIĘŻNICZKA!
    Ile godzin zajęło Ci takie dzieło?
    A moja od Ciebie torebka i sakiewka też śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest zachwycająca! Będą się kobitki za tobą oglądać, z zazdrością, oczywiście!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
    NO i po co ją pokazałaś ???
    Jest absolutnie cudowna!!
    P.S. Ja bym tylko na boso chodziła po świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjna spódnica!

    bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała, i jak ładnie się prezentuje na takiej boskiej modelce :) Kiedyś widziałam piękną szydełkową czarna sukienkę, ale pozostaje ona jedynie w strefie moich marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. vaooov sen neler yapmışsın barbara.hayran kaldım.ve çok ama çok beğendim.bravo.tebrik ediyorum.ve sana da çok yakışmış.

    OdpowiedzUsuń
  27. Basiu podziwiam Twój upór w tworzeniu takiej spódniczki - wyszła fantastycznie :) jednokolorowa może i jest superowa, ale Twoja cieniowana wygląda naprawdę przepięknie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow :)), jak lambada :)). Fantastyczna Robota :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Świetna ;) Kurcze, nosilabym i nie oddała ;)
    PS; Ta pupa to mi nie wygląda na 40 hihi.

    OdpowiedzUsuń