niedziela, 27 kwietnia 2014

Jestem winnna ...

podziękowań i przeproszeń....
Przepraszam za brak kartek - a jakże zrobiłam, 
ale nie wysłałam (zdarzyło się Wam tak kiedyś?)
... niemoc mnie ogarnęła jakaś przed świętami,... 
potem awaria komputera na ponad tydzień, remont.... wiosna... i takie tam wymówki....
.... tyle dni mnie nie było. 
Sama nie wiem jak to się stało...  

Mimo to Wy o mnie nie zapomnieliście 
i bardzo Wam dziękuję!!

Winna jestem specjalne podziękowania Anulce - przed świętami dostałam od niej cudne firanki. 
Jeszcze raz bardzo dziękuję Aniu 
- firanki pięknie się w moim domku prezentują ;-))


I Wam Dziewczyny za wszystkie karteczki 





i upominki 




- obiecuję, że nadrobię... już niedługo...
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko!!!

Barbara

16 komentarzy:

  1. Nie ma za co Basiu :) Śliczne kartki dostałaś, a firanki przecudne, zwłaszcza ta z kokardką. A jaką ładną serwetkę dostałaś ;) hi hi.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu myśle że zostanie ci wszystko wybaczone bo każdemu się taka niemoc zdarza ty remont ? ja w wielką sobotę jeszcze w nocy miałam tony gruzu ech te remonty a firanki śliczne dostałaś buziaki slę niedzielne Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że Ci wszyscy wybaczą. Ja też mam teraz taką niemoc, ale tak czasem bywa. Dziękuję za odpowiedź w sprawie torebki. Jak będzie gotowa to się nią pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firaneczki u Ani widzialam Przesliczne :) W oknach u Ciebie Basiu prezentuja sie Pieknie :):) Przesliczne karteczki ,prezenciki dostalas :):) Tez juz mi sie kiedys tak zdazylo ,ze karteczke naszykowalam i nie zdazylam po prostu jej wyslac :) Milej Slonecznej niedzieli Ci Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Anulka pięknie szyje firanki, tez mam w kuchence i za każdym razem jak wchodzę to podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje dziewczyny aż się rumienię, może więcej fantazji w moich firanach jak w mojej głowie;)ale lubię je szyć;) Basiu karteczki extra, kazdy z nas ma takie swoje babskie dni;)buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie pozdrawiam Basiu- najważniejsze, że jesteś. A mój autoportret już niebawem zobaczysz:-))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne firanki dostałaś. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z kartkami mam identycznie jak Ty...niestety też wiele mam na usprawiedliwienie...ale i na pocieszenie Ci napiszę, że przynajmniej na przyszłą Wielkanoc będzimy gotowe :) hihi :)
    Firanki Anulki są cudne...wiem z doświadczenia bo jestem też szczęśliwą posiadaczką takiej firany-roletki :)
    buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstyd się przyznać, ale ja w tym roku również klasy nie pokazałam jeśli chodzi o kartki.. cóż...Tak czasem bywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się to zdarza cały czas :) zrobić a nie wysłać nie pokazać itd Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  12. nie Ty jedna pewnie nie wysłałaś, ja też w tym roku ani jednej, tak czasem jest, ale my wiemy, że o sobie pamiętamy i życzymy jak najlepiej i to jest najważniejsze! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne kartki i prezenty oczywiście też. Tak niemoc skąd ja to znam :)), nie bój się samo przejdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. perdelere hayran kaldım.nefis görünüyor.hediyelerin her biri birbirinden güzel.güle güle kullan sevgili barbara.ve kartlarda çok güzel:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Le świetnego "zajaczka" dostałaś w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń