sobota, 1 marca 2014

Wiosna z ziemi wyłazi ... i TUSAL 2014/3

Dzisiaj kolejna odsłona słloiczka tusalowego - u mnie w ogrodzie:


 Jako, że  u nas piękny wiosenny dzień był dzisiaj wzięłam się ostro do pracy - grabienie, obcinanie, planowanie... 
Sporo tego, tym bardziej, że w tym roku szykuję w ogrodzie małą rewolucję :))).

Tymczasem wiosna z ziemi wyłazi :



Młodszy również zabrał się za wiosenne porządki:


A mnie jeszcze udało się skończyć hafcik (następny robię pojedyńczą nitką - koniecznie):




 teraz tylko muszę go ładnie zagospodarować:))

Miłej niedzieli !!!

38 komentarzy:

  1. Słoiczek się fajnie prezentuje w tej zieleni widać że nie próżnujesz rośnie i w nim - hafcik śliczny a młodzież również fajne ma zajęcie ale intryguje mnie temat tego wyłążenie to tulipany ci wyłazi czy konwalie - oj nie ważne ważne że wiosna za pasem i cieszmy się z tego buziaki ślę oraz słonecznej niedzieli ci życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nają byc tulipany, ale nie wiem czy zechcą zakwitnąć ;-))
      dziękuję :))

      Usuń
  2. Śliczny hafcik, wiosna też wygląda imponująco, ciekawa jestem tych ogrodowych rewolucji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wiosna szaleje i w związku z tym już w tym tygodniu ruszam na ogrody, klienci dzwonią:) Hafcik słodko wyszedł, nieco chaotycznie czasami prowadziłaś ściegi ale to moje osobiste zdanie zboczeńca, bo i mnie to przerost formy nad treścią czasem jest. Już się nie mogę doczekać kolejnego, tego z jedną nicią. Pozdrawiam i ściskam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przydałabyś mi się Marysiu i to jaK!!!!
      a hafcik - masz rację - następny mam nadzieję nędzie lepszy ;-)))

      Usuń
  4. Wyłazi - potwierdzam:))) Piękny haft! Czekam na następne:) Rewolucja, powiadasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu i to mega - więc jak co to zapraszam -))))

      Usuń
  5. U mnie na wsi też pojawiły się jakieś pierwsze oznaki wiosny. Śliczny hafcik, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie roslinki rosna :) Slicznie hafcik wyszedl Ci :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy się przygotowują na tę wiosnę, aż miło :)
    Twój haftowany kwiatuszek - po prostu jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafcik śliczny, taki wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne te kwiatki!:)) Dzięki za promyki słońca.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też powoli wiosna się budzi. Jestem bardzo ciekawa jak oprawisz ten śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tego jeszcze nie wiem Anetko :)))

      Usuń
  11. Basiu- wiosna- pełną "gębą", więc też wiosennie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu wspaniale! bardzo dziękuje jeszcze raz za prezent! a Wiesz ja wyciągnęłam dzisiaj zajączki od Ciebie, które wygrałam w Candy;)sa wspaniałe, moja Michaśka z nimi paraduje po domu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu i cieszę się bardzo :)))

      Usuń
  13. I ja muszę swoje słoiczki uwiecznić, bo już niedługo zapełnione będą :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana co z tym słoiczkiem to dalej nie rozumiem...☺
    Na tym Twoim podwórku chce Ci troszkę pomóc wtedy kawka będzie mi u Ciebie lepiej smakować - lubię na wszystko zasłużyć☺ - wiec nie zrób wszystkiego sama!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatuszek szalenie mi się podoba, bardzo lubię takie hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft wygląda przepięknie! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie Ci ta wiosna wyłazi z ziemi :) U mnie jeszcze nie... A słoiczek tusalowy bardzo ciekawy i śliczny jest ten hafcik...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłaby wyłazić szybciej :)), cudny hafcik :))

    OdpowiedzUsuń
  19. bahçenin olması ne güzel barbara.ben apartmanda yaşıyorum o yüzden doğayı çok özlüyorum.sana imrendim.çok güzel kareler.işlemen çok güzel ve keyifli.ellerine sağlık.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj niech już ta wiosenka przyjdzie. Śliczne hafty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń