niedziela, 23 marca 2014

Praca uszlachetnia ... ;))

Po codziennym "siedzeniu" przy biurku wczorajszy dzień był iście "hardkorowy", jak mówi młodzież.
Uszlachetniałam się cały dzień w ogrodzie 
- wykopywałam, przekopywałam, sadziłam i przesadzałam.... mnóstwo zrobione, ale jeszcze sporo przede mną....
Moją szlachetność czułam przez cały dzisiejszy dzień w każdej komórce mojego ciała... 
(nie wiedziałam, że mam tyle komórek, hi... hi...)

Ale co tam jestem ze wsi i już!





Miałam też pomocników

 i na koniec czas na podziwianie przybyłej do naszego ogrodu wiosny:














Podczas kiedy ja uszlachetniałam swoje komórki, 
Młodszy postanowił nauczyć się jeździć na rowerze, 
co zaczął uskuteczniać wraz z tatą
...........

Dobrego tygodnia Kochani!!!
Barbara

32 komentarze:

  1. Ja też byłam na działce i musiałam uciekać przed deszczem :)
    Nauczył się ?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie Balerinko, ale jest na dobrej drodze. Myślę, że jeszcze ze dwa wyjścia i będzie ok:))
      buziaki

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję, staram się , żeby było jeszcze piękniej :))

      Usuń
  3. uwielbiam pracę w ogrodzie, a widzę, że u Ciebie cała jej masa :) Ale ona potrafi świetnie odstresować, więc jakieś pozytywy z tego są :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masa, masa.... Jolu jeśli tylko chcesz - zapraszam do mnie ! :))

      Usuń
  4. Ale u Ciebie piękna wiosna, u mnie jeszcze jej tak nie widać. To prawda, praca w ogrodzie bardzo uspokaja, można wiele spraw przemyśleć, ułożyć w głowie i co najfajniejsze, to to, że wtedy przychodzą świetne pomysły. Na robótki, zmiany itd.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokłądnie tak Dorotko - też tak mam :))
      dobrego dnia :))

      Usuń
  5. yardımcıların çok tatlılar.yorulmuşsun ama değmiş ilerde çok daha muhteşem olacak.ve fotoğraflar yine çok güzel.bravo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna jak się patrzy. Ja też jestem ze wsi, ale jakoś do prac ogródkowych nie mam takiego zapału. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze zapał się pojawi :)) tak było z moją Siostrą - nie lubiała, a teraz coraz częściej wzdtcha do ogródka :)))
      pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  7. Uwielbiam oglądać takie ogródkowe zdjęcia :)
    No tak, Ty pracowałaś, a Mąż z synkiem się bawili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha, ha!!!! dokładnie tak Violu - ale, mąż byż już w tym dniu po pracy (muszę Go trochę obronić:))...)

      Usuń
  8. Znów raczysz pięknymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę się częstować:)
      dobrego dnia Anetko:))

      Usuń
  9. Wiosnę masz wspaniałą i się wcale nie dziwię że boli cię wszystko. Mnie też na rozpoczęcie sezonu przypomniały o sobie zasiedziałe mięśnie. Tylko coś te tuje mi się takie liche wydają, mam nadzieję, że nie przepłaciłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuje będą piękne!!! i ... nie przepłacone - dzięki Marysiu:))

      Usuń
  10. Ależ piękna wiosna na zdjęciach! Zawstydzasz mnie, może powinnam coś zrobić na balkonie?...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - świetnie robi na odstresowanie :)))

      Usuń
  11. Basiu jak pięknie tam u ciebie a psiaka jakie masz cudownego - no syna ja już dawno chwaliłam ale fajowy chłopiec buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Marii:)
      pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  12. Uwielbiam wieś :)). Pięknie u Ciebie, aż zapachniało wiosną :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny przytulacz!!! Mówię o piesku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zapraszam Aniu - sporo tego jeszcze do zrobienia!!!! :))

      Usuń
  15. też muszę w końcu wybrać się na działkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosennie, bardzo serdecznie, Basiu, Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. yardımcıların çok tatlılar :) her ikisini de öpüyorum.bahçede çok güzel işler yapıyorsun çünkü şahane görünüyor.hep keyifli zamanlar geçir orada .sevgiler..

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey jestem Klara ,
    niezwykle dobrze czyta się twoje wpisy, zapewne odwiedze twojego bloga też nie raz, a teraz pozdrawiam i zapraszam na moją strone online

    OdpowiedzUsuń