niedziela, 9 marca 2014

Dwa razy po raz pierwszy

No to dzisiaj bez zbędnych wstępów...

papier raz:


papier dwa: 
 papier trzy:

Myślałam, że to nudne i trudne - nic bardziej mylnego! 
Oczywiście mówię o podstawach - kręcenie rurek i podstawowe, nieskomplikowane wyplatanie!





Wiem, że krzywo ;-)) 
Poćwiczę jeszcze trochę, może uda mi się jakiś koszyczek, albo pudełko?....



.....

A ze starych (czystych ;-))) hi...hi...) t-shirt-ów - czary-mary i mam wieeeeelki koszyk/torbę na moje wełny - super sprawa: 
100% recyklingu i 100 % cotton:-)))






Fajne te domowe spagetti 
(tanio, łatwo, ekologicznie i przyjemnie)
- trzeba tylko pozbierać stare koszulki :) 
i do pracy:)))




W najbliższym czasie - niespodzianka! 
ZTzB (zrób to z Basią) - szydełkowa torebka z african flowers-ów:))


Dobrego dnia!!!




25 komentarzy:

  1. Wow super recykling. Czekam na tutorial z torebką, bo bardzo chcę taką zrobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) tutorial właśnie na Twoją prośbę :)) mam nadzieję, że mi się uda :)))

      Usuń
  2. Super sprawa z tym recyclingiem, w domu porządek na dwa sposoby, pozbyłaś się zbędnego, stworzyłaś potrzebne, jedno i drugie świetnie Ci wyszło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za miłe słowa... masz rację ten recykling to fajna sprawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, jestem pod OGROMNYM wrażeniem, ale masz super pomysły. Ten koszyk z podkoszulek jest normalnie rewelka.U mnie po dwóch chłopakach zawsze jest dużo T-shirtów. A powiedz mi, te rurki na koszyk to skręcasz prosto czy na skos, bo mam ochotę spróbować zrobić taki koszyk, ale nie wiem jak się do tego zabrać. A może jakiś mały kursik :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na skos Dorotko a robiłam według tego co znalazłam w sieci :)) między innymi tu http://jot-kaa.blogspot.com/2014/03/pl-wiklina-papierowa.html :))
      dobrego dnia:))

      Usuń
    2. Dzięki Basiu za podpowiedź, teraz nie pozostaje nic innego jak tylko robić :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wiadomo nie od razu Kraków zbudowano, trzeba ćwiczyć, a kosz z t-shirtów ma ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poćwiczysz Basiu i będzie dobrze i tak ci fajnie wyszedł ten koszyczek ale z tymi t shirtami to mne zadziwiłaś taki wspaniały pomysł - super bomba lux torpeda buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. czarodziejka, czarodziejka, co chwila coś innego.....Basia Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysły Basiu. Niech żyje recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj Basiu, Twoje rączki pracowite!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, szalejesz!:) Robota pali Ci się w rękach;) Gratuluję cierpliwości i chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosz na włóczki super ,sama zbieram stare koszulki ale jakoś się zabrać za nie nie mogę ... Bardzo lubię taki recykling. Próby z wiklina bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Siostro jesteś niemożliwa! Tyle masz chęci i zdolności, uuu! Podziwiam i zazdroszczę - czy my naprawdę siostry? Buziaki ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne! Jesteś bardzo twórcza. Super są te koszyczki i ten twór z koszulek. Skąd miałaś wzór na to jak to zrobić? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam, pozdrawiam, pozdrawiam..serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jak zwykle w plecy ;) Z czytaniem, komentowaniem, ale jestem ;) Wisz prawda ? :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny pomysł z tym domowym spaghetti! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu super mi się marzył taki dywanik makaronowy, chętnie podpatrzę jak się robi;)))i rureczki kręcisz;) hihihi same nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się bardzo podoba ten kosz z T-shirt-ów, będę musiała zacząć zbierać :) I zachęcające sąTwoje przymiarki do papierowej wikliny... Gratuluję !!!
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzyła mi się taka wiklina, ale poległam na zwijaniu rurek :((

    OdpowiedzUsuń
  21. vaov hem sepeti hem çantayı çok sevdim.sepeti yapmayı bende istiyorum ama çok üşeniyorum :) o yüzden seni tebrik ediyorum.çok beğendim.bakalım yeni denemeler nasıl olacak? kocaman sevgi ve öpücükler..

    OdpowiedzUsuń
  22. Basia i wiklina Cię wciągnęła i szmatki. Czy Ty spisz czasem, bo zaczynam mieć wątpliwości hihi.

    OdpowiedzUsuń