niedziela, 16 marca 2014

Debiut - Erlé Ferronnière

Wreszcie ją mam! 
Trochę nieporadna, z kikoma (może kilkunastoma błędami - nie liczyłam... po co?), jeszcze nie uprana i nie oprawiona, ale jest - Moja Elficzka:)))
To niespodzianka z tego posta
(jedno z moich noworocznych postanowień) a tu jeszcze na roboczo, al uwierzcie - musiałam ją pokazać:


Mogłam wyszywać takie małe krzyżyki (płótno 27Ct) co dwie nitki osnowy dzięki lupie z lampką - a lampkę mam dziękki dobrym radom Agnieszki z bloga Hafty jarzębinowe, której uwagi przekonały mnie, że warto....
I warto było - teraz już len mi nie straszny :)))
Dziękuję Aguś :))
Ja tylko zabezpieczyłam po swojemu szkło lupy:
Dobre, co? ;-))

..............

Tymczasem ostatni tydzień bardzo intenstywnie wyżywałam się na ogródku - każda wolna chwila to były grabie, sekator i mega-sekator. 
Poznałam też nowe słowa - takie jak werytulacja, areacja... 
Bliżej poznałam się póki co z wertykulatorem, 
a w najbliższymm czasie będzie u mnie z wizytą glebogryzarka ....
Porządek z trawnikiem to niełatwa sprawa, tym bardziej tam, gdzie właściwie rzadko trawa bywa....
Chęci mnie nie opuszczają, ale z ulgą przyjmuję pochmurne dni, które nadeszły - deszcz się przyda, a i moje siedzące wiecznie kości (i cała reszta), po takim tygodniu potrzebują oddechu ... hi...hi...

Ale jak cudnie jest się tak fizycznie zmęczyć na ogródku - wow!!! 
Już zapomniałam jak to fajnie ...
Witaj wiosno :)))




A w następnym poście - 
ZTzB - tutorial na torebkę szydełkową :)))
tak jak obiecałam :))

Dobrych dni Wam wszystkim!
Dzięki, że zaglądacie :))





21 komentarzy:

  1. Wspaniała elficzka, podziwiam Twoją wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, śliczności:) Ten wzór mam wydrukowany od dawna i na razie tylko wzdycham;)
    Odpocznij po ciężkich pracach ogrodowych:), choć mam wrażenie, że chyba bardziej dodały Ci energii niż zmęczyły:)
    Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elficzka powstaje śliczna - znam te hafty bardzo mi się podobają pozdrawiam ciepło Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna Elficzka !!! :) Jak i Sliczne zdjecia Wiosny :) Zycze Ci Milej Niedzieli :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A aj wierzę,że Elfy istnieją:):):):):)
    Pięknie Basiu
    Do miłego!!!
    Pozdrawiam serdecznie Cię
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  6. Stare chińskie przysłowie mówi, że jeśli chcesz być szczęśliwy przez całe życie - zostań ogrodnikiem. W pracy na ogrodzie jest coś z medytacji, samouleczenia. Elficzka też wygląda super.
    Ja powstrzymałam się od ciężkich prac na trawniku bo za sucho, tylko bym zaszkodziła trawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elficzka jest prześliczna! Cały czas dojrzewam do Nimue i coś dojrzeć nie mogę.;) Ale niezmiennie podziwiam u innych.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft! Chyba muszę też pomyśleć o takiej lupce z lampką...

    OdpowiedzUsuń
  9. Elficzka cudowna, ciekawi mnie końcowy efekt, jaką dobierzesz rameczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. baaardzo się cieszę Basieńko, że moja opinia pomogła, tym bardziej, ze stworzyłaś piękną i subtelną elficę, która jest również na mojej liście :)) haft piękny, a zdjęcia jeszcze piękniejsze :) My też w minionym tygodniu pojechaliśmy na działkę rekreacyjną, gdzie wiele nie mogłam zrobić z Piotrusiem na rękach, ale przynajmniej suche gałęzie z wielką satysfakcją zbierałam :)) Wiosna napędza:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna panna :),
    Jak ci zazdroszczę móc wyjść do ogródka i sprzątać, przygotowywać do sadzenia :), uwielbiam prace ogrodnicze, może wygram w totka to kupię sobie kawał ziemi ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Do elfów od zawsze miałam słabość...są takie delikatne,piękne po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny Elf !♥! sporo wysiłku chyba co...? Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, śliczniutki ten debiut :) A wszystkie boleści nabyte przy pracach ogródkowych już wkrótce zostaną wynagrodzone cudnym kwieciem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wzór i pięknie Ci to Basiu wyszło, naprawdę podziwiam. Bardzo podobają mi się te wzory, ale nie mam odwagi.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu elfka cudowna ! a szydełkowa ochrona na szkiełko... fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. fotoğraflara aşık oldum.muhteşem!
    işleme ise enfes olmuş.özellikle kanat detayları harika.ellerine sağlık barbara.senin çalışmalarını seviyorum.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że tak tryskasz energią. Oby tak dalej Basiu, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń