sobota, 15 lutego 2014

Wyniki candy i tunika szydełkowa

No i nadszedł ten dzień - dla mnie zawsze radosny i trochę smutny ... 
Nie da się obdarować wszystkich chętnych - a szkoda...
W losowaiu wzięło udział 60 osób - dziękuję. 
Moi wierni, stali bywalcy jak i kilku nowych obserwatorów 
- byłam u Was wszystkich Kochani i będę zaglądać nadal.

Dziękuję, za Wasze miłe słowa, które zawsze poprawiają mój kapryśny humor... Dobrze, że jesteście ...

No i nie przedłużając podaję:

1. Książka wędruje do Madzi Nitki Ariadny 
2. Torebka do Gosi Mini Filcuś (poproszę o kolorystykę)
3. Biżuteria do Dorotki (poproszę o kolorystkę)

i jeszcze nie byłabym sobą, gdyby nie było pocieszajek - tym razem polecą do Anulki Tęczowe Barwy i Luny Malutkiej :))

A wszystkim dziękuję za udział i zapraszam znowu:))


...............

No jeszcze przy okazji, chciałam Wam pokazać moją tunikę - zrobiłam ją już jakiś czas temu i bardzo dobrze mi się w niej paraduje , hi...hi...




Barbara

35 komentarzy:

  1. Gratulacje dla szczęśliwców :)
    A tunika jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-)) Tunika piękna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuu! Ale gratuluję zwyciężczyniom.:) Fajnie, że pokazałaś tunikę na sobie, jest śliczna i wyglądasz w niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za świetną zabawę. Zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, Twoja tunika jest obłędna!:)
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!!Ależ się cieszę!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostaje pocieszajkę, dziękuję! a myślałam że ten tydzień to jakiś pechowy dla mnie, znaczy sama sobie krzywdę bym zrobiła;) a tu no Basieńko moja kochana dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i fluidy mega pozytywne zasyłam do Ciebie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaa zapomniałam no i tuniczka boska jest! bardzo mi się podoba!!!!! i oczywiście gdzie Twoja buzia uśmiechnięta;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika śliczna, sama na podobne coś poluje ostatnio. Bardzo mnie zaskoczyła informacja o pocieszajce dla mnie i jakże ucieszyła. Bardzo dziękuję i życzę miłej Niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję obdarowanym!
    Tunika świetna!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow tylu szczęśliwców :) gratulacje i dzięki za zabawę,...
    a tunika? SUPER i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tunika jest bardzo elegancka - dziękuję ci Basiu za wspaniałą zabawę a zwyciężczyniom gratuluję buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuje za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję WYLOSOWANYM!
    Tunika piękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nagrodzonym :)
    Tuniczka świetna :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Zwyciężczyniom Candy. tunika idealnie na Tobie leży i jest bardzo ładna
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuję za zabawę:)a tunika świetna i jeszcze lepiej na tobie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej :)
    Tunika wygląda świetnie, cudnie się błyszczy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. trudno nie udało się...gratuluję wszystkim obdaowanym...
    Ta tunika jest obłędna !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękną tuniczkę sobie sprawiłaś no i nagrody rewelacyjne :) gratuluję dziewczynom, a Tobie Basiu dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję dziewczynom.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje zwycięzcom!!! :) A tunika jest cudna!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla dziewczyn:) Tunika wyszła świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje dla obdarowanych !!! Dziękuję za dobrą zabawę...może następnym razem los się do mnie uśmiechnie :)
    A tunika wyszła super i elegancko do tego :)))
    Pozdrawiam serdecznie
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  24. Długo nie mogłam uwierzyć, że wygrałam, jestem oszołomiona. Dziękuję Basiu, hura, hura, hura. Gratuluję dziewczynom , które też wygrały.
    Tunika jest super , ma bardzo ładny wzór i ładnie podkreśla figurę.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  25. :)) Bardzo dziękuję pomyślę nad kolorystyką i dam znać :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna tunika - ale widziałabym chętniej pod nią jakąś wesołą różową bluzeczkę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. vaooov tunik muhteşem olmuş sevgili barbara.bravo! rengide modelide süper olmuş.tebrik ediyorum.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna tunika! Te różyczki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń