wtorek, 11 lutego 2014

Skończyłam...

Witajcie serdecznie :) Jak tam Wasze nastroje? Ja mam nie tylko plac zabaw, ale i całe wesołe miasteczko (takie tam, moje nastroje)....
Ale za to udało mi się skończyć kolejne dwie rzeczy :)

Po pierwsze 

moje autko na Sal na kołach 


Trochę nieporadny, ale mój - a co!

Po drugie - z czego jestem baaaardzo dumna - kamizelka XXL ażurkowa dla mojej kochanej teściowej ;-) (pozdrawiam)

Miała być na lato, z cieńkiej i zdrowej włóczki :)
Zakupiłam pierwszy raz włóczkę bambusową i proszę bardzo - padło na taki wzorek pseudokwadratowy:


 Szczerze powiedziawszy genialnie się go robi - polecam.

Tu wyprane się suszy:

a tu na modelce-właścicielce :)

Zdjęcia słabe, ale popołudnie zachmurzone nie daje wiele możliwości:))
Najważniejsze, że udało mi się zprostać zadaniu i właścicielka kamizelki zadowolona.


Pozdrawiam Was Kochani
i dziękuję za to, że jesteście i komentujecie :))


23 komentarze:

  1. Kamizelka super. Ja uwielbiam ciuszki z bambusa. Ciekawe czy teściowa będzie zadowolona.
    Hafcik słodki i dlaczego mówisz, że nieporadny?
    Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu - dla mnie ta bambusowa nitka też jest super:) już mam dwa następne kolorki :))
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Kamizeleczka extra! co do hafciku ja tam nic nie widzę oprócz dzieła a przeciez okulary noszę ostrość mam dobra;)Basiu w gorę w górę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - na Ciebie zawsze można liczyć Ty Chodzący Pozytywie ;)))
      buziaki :)

      Usuń
  3. Wow! Świetna kamizelka! A i pojazd przedni - co Ty chcesz od niego?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu wiesz jak to u mnie - za dużo na raz bychciała no a potem .... uffff :)))
      dzięki :)))
      buziaki

      Usuń
  4. Basieńko dziękuję za pozdrowienia i mimo zmęczenia całkowitego napisże ci tak sal jest wspaniały ale kamizelka już skradła me oczy i serce - kocham kamizelki w każdej postaci a ta jest wyjściowa toż mi przypasowała bardzo i kolor również buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, że jesteś i za miłe słowa 0 jak zawsze :))
      pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  5. Nigdy nie robiłam jeszcze z bambusowej włóczki ale jak czytam opinie to nabieram coraz większej chęci:) Świetna kamizelka a czerwona fura robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strażackie autko jest zarombiste !
    Kamizelka ma świetny wzór i wykonałaś kawał porządnej roboty !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze podziwiam hafty! Twoje autko jest bardzo sympatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo, masz z czego być dumna! Świetna kamizela.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka piękna Basiu, a najważniejsze, że pięknie piszesz o Teściowej! Pozdrawiam Was obie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co tu dużo gadać- czepiasz się, sal wspaniały :) i z pewnością nowy właściciel będzie tego samego zdania. Prezent dla teściowej fantastycznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Samochodzik super, a nieporadny, bo jest w trakcie jazdy. Wzór na kamizelce świetny, jeszcze takiego nie widziałam. No i co ważne Basiu, punkty u teściowej bezcenne.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamizelka w dechę, może nie w moim stylu puki co ale za jakieś 30 lat będę o takiej marzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój wnuczek bardzo by się ucieszył z takich autek, będe musiała mu zrobić , kamizelkę podziwiam i powiem szczerze szydełko dla mnie to czarna magia / ale może kiedyś sie nauczę/ pozdrawiam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Autka Sal-owe bardzo fajne są :))) A kamizelka dla teściowej bardzo wypracowana i ciekawym wzorem zrobiona... Gratuluję !!!
    Pozdrawiam
    Marille

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno się nie odzywałam, choć zaglądam ciągle... już nadrabiam...
    Piękne autka, piękna kamizelka! jak Ty to wszystko ogarniasz, ja ciągle ze wszystkim w tyle ... Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. işlemeler çok keyifliler. ama yelek enfes olmuş.modeline de örgüne de bayıldım.bambu ipliği denemedim ama ablam denemiş ve çok beğenmişti :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo! Przymilasz się do teściowej hihi.

    OdpowiedzUsuń