wtorek, 21 stycznia 2014

Znowu ... czekam ...



Znowu


Znowu mnie dopadła
Niestrudzona Pani D
Doprowadza do stanu,
w którym niewiele można chcieć

Nie wiem czy warto walczyć,
Po co te wielkie słowa
Czy chcę jeszcze tego
Czy jestem na to gotowa

Czy życie musi zawsze zależeć od tego,
Czy masz bratnią duszę,
Człowieka sercu bliskiego?

Jest ze mną, a tak jakby go nie było
Szczęście nasze jakby się rozmyło,
Zwykła codzienność, mało uśmiechu i radości
Serce matki krwawi,
Choć na twarzy uśmiech musi gościć…

Nie ma chwili, żebym nie próbowała…
Lecz to ciągle za mało,
Nie wiem jakich słów użyć,
By się w końcu udało

(bs, 21-01-2014) 


..........................


Czekam

Przenika mnie całą, do szpiku
Ciąży na powiekach,
Panoszy się w sercu
Nie pozwala oddychać

Nie mam chwili wytchnienia
Nie mam chwili spokoju
w ciszy szukam ukojenia
A ono nie przychodzi
Czekam…

Cierpliwie każdego dnia,
Każdej chwili
Od nowa…
Będzie dobrze…. kiedyś

 (bs, 21-01-2014) 


.................

16 komentarzy:

  1. Basiu, głowa do góry. Jutro będzie lepiej :)
    Wiersze piękne. Podziwiam Cię.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda życia na D !!! Długo by pisać, choć opisać się nie da. Powiem tylko nie daj się, bo życie tak szybko ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia, nie daj się! Stwórz znów coś pięknego- jak Ty to potrafisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne.Podpisuję się pod tym...czasami...
    Głowa do góry i do przodu.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu droga głowa do góry i nie poddawaj się buziaczki wielkie Marii babcia ci śle

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo trafiające do mnie oba wiersze. Znam to uczucie które w nich przedstawiasz. Z D walczyłam kilka lat i nie obeszło się ani bez psychologa ani psychiatry. Sorki za prywatę ale... jakbym wiedziała że prochy od lekarza tak dobrze pomogą i odżyję to bym o wiele wcześniej poszła. Teraz jedynie nieco żałuję zmarnowanych na D latek. Pozdrawiam i trzymam kciuki za nadejście lepszych chwil. Statystyki mówią że w styczniu zwłaszcza 20 zdarza się najwięcej samobójstw.

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życie nie musi zależeć od kogoś, trzeba nauczyć się być tylko ze sobą i cieszyć się z tego!
    Trzeba siebie polubić i zrobić coś dla siebie!
    Iść na basen, na fitness, na lody, na kawę, do kina, wyjść z domu, spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiersze , ale takie smutne , pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie ! Basiu wiesz że ja jestem, może i też z panią D za pasem, ale jestem. Zawsze kiedy tylko będziesz potrzebowała. Już Ci mówiłam, że do mnie zawsze możesz się poprzytulać ;) :* Poradzimy sobie ! Zobaczysz ! Kto jak nie my :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno podpisałabym się rękami i nogami pod Twoimi wierszami a teraz powoli zaczynam żyć w zgodzie ze sobą i dla siebie nie można rozpamiętywać rozczarowań bo one były są i będą... choć tak bardzo chcemy wierzyć, że ludzie są dobrzy.... i może tacy staną na naszej drodze :) Głowa do góry!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, wiersze piękne, wiem, o czym piszesz!
    Musisz być silna, szczególnie matka musi być silna. Każdego dnie wyłuskuj z życia to, co piękne i tym się ciesz nieustannie. I nigdy nie martw się na zapas. A jak Ci ktoś powie, że szklanka jest w połowie pusta, Ty odpowiedz, że jest w połowie pełna:-)
    I patrz na moje kwiaty i uśmiechaj się do siebie! Dasz radę- wiem to...

    OdpowiedzUsuń
  13. çeviriye rağmen güzel satırlar.fotoğraflarda öyle.selam ve sevgiler barbara...

    OdpowiedzUsuń
  14. No Baśka, tak wołał Wołodyjowski! Jak nie TY to kto? piękne wiersze ale proszę krok do przodu, same zalety posiadasz a łopatę jak chcesz to pożyczę ale przecież zima jest i wszystko pozamarzało, łopata by się złamała, No już w górę w górę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu ściskam Cię mocno! Strofy piękne, a Ty jesteś wyjątkowa - pamiętaj o tym!

    OdpowiedzUsuń